Avatar billede a-carlo Nybegynder
05. februar 2011 - 12:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

grafikkort

jeg har købt en ny computer her for to dage siden og fik afvide at den skulle være god til at spille på i butikken men jeg er kommet lidt i tvivl om den er det nu

den har et nvidia geforce GT 330 graifkort 2 gb dedikeret grafik eller hvad det hedder

en 2.90 ghz processer

8 gb ram

men det er mest grikken jeg er intereseret i om den er god jeg har kun prøvet den i et spil der hedder stronghold og jeg syntes det ligner lort der og når man siger recommended( den spørger efter grafik når man åbner spillet) så tager den den aller laveste og det skal lige siges min gamle bærbar den havde kun 1 gb dedikeret grafik og den kunne den anden øverst grafik så jeg forstår det ikke er det nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede caspercxc Nybegynder
05. februar 2011 - 13:15 #1
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html
Du kan finde dit grafikkort her på listen.

Jeg har købt programmet, så kigger lige i databasen efter resultater
Avatar billede a-carlo Nybegynder
05. februar 2011 - 13:18 #2
okay mange tak jeg har lige købt min pc men er bare i tvivl om den er god til at spille på ham manden i butikken der solgte den til mig sagde at den var god men jeg ved squ snart ikke
Avatar billede caspercxc Nybegynder
05. februar 2011 - 13:20 #3
Som du kan se på listen, hvilket jeg også kan se i databasen, så er GT 330 langt nede på listen, med 646 point.
Hvis du skal have et grafikkort som sparker ***, så skal du finde et kort som min. har 1600 point.
Avatar billede a-carlo Nybegynder
05. februar 2011 - 13:23 #4
nu har jeg kigget der iknde og det er jo et virkelig dårligt grafikkort?
Avatar billede a-carlo Nybegynder
05. februar 2011 - 13:24 #5
så har han jo taget røven på mig ham i butikken?
Avatar billede caspercxc Nybegynder
05. februar 2011 - 13:33 #6
Det kan man sige.
Hvilket styresystem har du ? For kan se du har skrevet 8 Gb, men en win7 32 bit, kan højst håndtere 4. Bare en sidebemærkning
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. februar 2011 - 16:28 #7
Kig #1 i http://www.eksperten.dk/spm/930834 og ret dig efter det.

(http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html er vist grafikkort til stationære!!!)
Avatar billede caspercxc Nybegynder
05. februar 2011 - 18:20 #8
#7 Det prøver jeg også, kan du forklare mig, hvad jeg har gjort forkert?

Ja, der er stationære og bærbare. Grafikkort som ender med et M, er så vidt jeg har forstået, altid til bærbare pc'er. Så i dette tilfælde hvor kortet er et nvidia geforce GT 330, er det til stationære.?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. februar 2011 - 19:08 #9
caspercxc> når jeg ikke skriver navn foran er det naturligvis til opretter af tråden.
Avatar billede caspercxc Nybegynder
05. februar 2011 - 19:15 #10
;) Den er fanget
Avatar billede a-carlo Nybegynder
30. oktober 2011 - 19:26 #11
l