Avatar billede Mrcopy Nybegynder
05. februar 2011 - 11:36 Der er 5 kommentarer

en online portal som just eat osv

Hej

Jeg er gået igang med et project hvor jeg skal have lavet en website ligepræcis som justeat. Designet skal dog være anderledes .
der skal i bund og grund være det samme som justeat også mht kundebestilling , betalingsmoduler mv.

Hvem kan tilbyde mig en pris på dette?

Glæder mig til at høre fra jer alle sammen.

Jeg kan ikke lige nu røbe hvad siden skal bruges til, skal bare bruge en udviklere.

MVH
Nicki
Avatar billede danco Nybegynder
05. februar 2011 - 12:19 #1
Du skal være velkommen til at skrive en mail til mig på kontakt@danco.dk , så kan vi tage kontakten videre for at værne om netop dit koncept.
Jeg er datamatiker studerende på 4. semester på ZBC i Næstved og har dermed indgående kendskab til databaser og OOP.
Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Dennis L. Andersen
Avatar billede jonhauge Nybegynder
06. februar 2011 - 11:25 #2
du skal være velkommen til at kontakte mig på jhh@jhh.dk

MVH

Jon
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
09. februar 2011 - 17:14 #3
Hej,

Du er meget velkommen til at sende en kravspecifikation til mig på admin@cetadesign.com - så kan vi drøfte nærmere om opgaven.

MVH

Morten
Avatar billede Mrcopy Nybegynder
26. februar 2011 - 19:24 #4
Hej morten

jeg har sendt dig mail men den bliver ikke leveret
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
26. februar 2011 - 23:22 #5
Hej igen,

Undskyld ulejligheden.

Vil du sende mailen igen til MDAinvest@ofir.dk

MVH

Morten