Avatar billede pernille_t Nybegynder
02. februar 2011 - 15:42 Der er 3 kommentarer

Multimediedesigner der brænder for sit fag

- søger freelance / deltid / fuldtidsjob.
Jeg er nyuddannet multimediedesigner, der allerede er ansat som freelance frontend udvikler, samt jeg driver mit egen multimediestudie hjemmefra.

Jeg brænder for mit fag - jeg elsker at designe og ikke mindst at programmere. Jeg har stor erfaring med at programmere en hjemmeside ud fra et billede.

Jeg er bosat i Kolding, men jeg pendler gerne!

Kontakt mig via mail eller via min website, så sender jeg en ansøgning og mit CV.

Hilsen Pernille
info@745.dk
www.745.dk
Avatar billede keysersoze Guru
02. februar 2011 - 17:29 #1
gætter mig til at du brænder mere for dit fag end for at læse brugerbetingelser - for til denne side står nemlig, at reklame ikke er tilladt selvom det selvfølgelig er i en god sag du gør det.
Avatar billede pernille_t Nybegynder
02. februar 2011 - 17:32 #2
Hmm.... Jeg kan ikke lige se problemet. Det er et stillingsopslag - ikke en reklame.
Avatar billede keysersoze Guru
02. februar 2011 - 18:55 #3
Et stillingsopslag er stadig en reklame - en reklame for dig. Er du i tvivl kan jeg da vise dig det relevante uddrag fra de betingelser du læste og godkendte da du oprettede din bruger;

2.Regler for brug af Eksperten.dk
  11.Job/Opgaver-kategorien må kun benyttes til at søge efter arbejdskraft. Vil du tilbyde din arbejdskraft, kan du benytte CV-sektionen og/eller www.jobworld.dk. Job/opgaver-kategorien må ligeledes kun benyttes til at søge efter arbejdskraft til tidsbegrænsede opgaver. Såfremt du søger en fuldtidsstilling besat, bedes du benytte www.jobworld.dk. Firmaer kan evt. kontakte annonceafdelingen hos IDG Danmark på telefon 77 300 300