Avatar billede onlyteens Nybegynder
29. juli 2001 - 02:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

banner

Hej

er der nogle der vil lave et banner til min website der skal stå www.OnlyTeens.subs.dk som det første og nedenunder skal der stå - stedet hvor man hænger ud- altså sådan her

              www.OnlyTeens.subs.dk
            -stedet hvor man hænger ud-

og så skal der være nogle flotte mænd og kvinder i baggrunden (altså de skal være unge, 15-17år) og banneret skal være normalt ligesom eksperten.dks bannere!
305 point vil gives til den der kommer med det bedste!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juli 2001 - 02:39 #1
hmmm expertens regler sige ret så klart og tydeligt at der ikke må oprettes flere sp...

-et godt råd, hvis du vil have folk til at lave noget fedt, så lav dog resten af siden færdig først... på den måde er de ligesom lidt lettere at lave noget der passer ind i sidens stil.

//* Jelz
Avatar billede johannielsen Nybegynder
29. juli 2001 - 02:40 #2
Er temaet \"teenagere\", eller \"teensXXX\"????
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juli 2001 - 02:40 #3

under ombygning!

-er ikke hamrende informativt.
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2001 - 02:41 #4
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juli 2001 - 02:41 #5
ud over dette burde du sige :
Hvilke farver???
Størrelse???
Hvad er de andre farver på siden ???
Avatar billede onlyteens Nybegynder
29. juli 2001 - 02:47 #6
farverne er blå/hvid/sort/grøn men det er en baggrund der er med alle mulige kendte den er grå så det skal passe til den.... banneret skal være almindeligt ligesom eksperten.dks bannere!
Avatar billede kunze Nybegynder
29. juli 2001 - 03:02 #7
468x60 skal banneren være :D
Avatar billede jkmedia Nybegynder
29. juli 2001 - 10:43 #8
skal baggrunden være blå & hvid & sort & grøn, og så skal det passe til en baggund som er grå (hvis jeg har forstået det rigtigt)?!
Avatar billede onlyteens Nybegynder
29. juli 2001 - 11:58 #9
Det skal passe til en grå baggrund se evt. baggrunden på thevoice.dk den med alle de kendte!
Avatar billede onlyteens Nybegynder
29. juli 2001 - 12:09 #10
hmm så prøver jeg at oprette endnu et spørgsmål!
Avatar billede kunze Nybegynder
29. juli 2001 - 13:19 #11
Et spørgsmål må KUN oprettes EN gang her på Eksperten.dk.

Bemærk at hvis du opretter spørgsmålet igen risikerer du at blive slettet.
Avatar billede zhark Nybegynder
29. juli 2001 - 19:41 #12
Nu har jeg \"pølet\" med et banner og så lukke du sku**