Avatar billede momse-mor Praktikant
01. februar 2011 - 17:01 Der er 1 løsning

Brother MFC-620CN

Jeg har en printer som ikke er helt ung mere, men jeg har været glad for den.

Printe og scanne uden problemer via netværk.
I julen opdaterede je min maskine fra Viste til Windows 7.
Nu kunne jeg ikke bruge printeren. Efter lang tid fik jeg printer til at køre, USB og net, men scanner var væk. og efter at have skrevet til Brothers support og bad om driver til windows 7, fik jeg at vide, at scanner kun var på USB, og driver var der.
Jeg har så fået scanner til at virke, men nu er scanner væk, også på
USB. Jeg har forsøgt at afinstall. USB printer og install igen, men ingen til lykkedes. Sad gendannelsestidspunkt tilbage, intet hjalp.

Hjælp, hvad gør jeg, er meget glad for min scanner. bruger den flittigt
Avatar billede momse-mor Praktikant
08. februar 2011 - 18:41 #1
Jeg har selv løst problemet