Avatar billede delirious Nybegynder
01. februar 2011 - 10:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke skrive i adresselinje

Når jeg forsøger at skrive i adresselinjen i f.eks. stifinder, forsvinder det jeg har skrevet og går tilbage til det der stod før.
Dvs. hvis der står C:\Program Files i adresselinjen og jeg begynder at skrive går der 1 sekund og så står der C:\Program Files igen. Når jeg trykker med musen bag efter C:\Program Files går der også 1 sekund så er C:\Program Files markeret. Problemet er der ikke i internet explorer. Jeg har forsøgt at logge på med en anden konto men det er samme problem så problemet må ligge på styresystemet. Jeg har også forsøgt at gendanne mappeindstillinger og avancerede indstillinger under internetindstillinger.
Nogen der ved hvad problemet er?
Avatar billede Orchillion Nybegynder
01. februar 2011 - 10:54 #1
Bærbar eller stationær?
Avatar billede delirious Nybegynder
01. februar 2011 - 10:57 #2
bærbar
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2011 - 17:44 #3
Du kunne prøve at kontrollere din disk for fejl.
  http://pctricks.dk/chkdsk-pa-vista-215.html
Denne er til vista, men de andre vinker på samme måde.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2011 - 17:45 #4
Vinker=virker
Avatar billede sergei_ Juniormester
02. februar 2011 - 12:38 #5
Kan du ikke bare gendanne systemet til før du fik problemet, uanset om det er virus eller du har ændret på indstillinger eller whatever

Programmer => Tilbehør => Systemværktøjer => systemgendannelse
Avatar billede delirious Nybegynder
03. februar 2011 - 09:36 #6
Ingen af de to løsningsforslag har desværre haft en effekt.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. februar 2011 - 16:06 #7
Du kunne forsøge at tjekke dine systemfiler for fejl:
Gå ind i kør og skriv flg kommando: sfc /scannow.
Husk at have xp cd i drevet når du gør det.

Virker dette ikke kan man reparere xp:
http://www.spywareinfo.dk/tip-og-tricks/repair-xp.htm
Avatar billede delirious Nybegynder
04. februar 2011 - 09:21 #8
Det hjalp desværre heller ikke. Jeg har også tjekket systemlog. Der er heller ikke nogen fejl at finde.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. februar 2011 - 13:19 #9
geninstallation??
Avatar billede delirious Nybegynder
07. februar 2011 - 09:45 #10
Geninstallation er altid en mulighed, men synes det er mere interessant at finde ud af hvad problemet er.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. februar 2011 - 16:07 #11
Man behøver jo heller ikke at geninstallere.
Man kan nøjes med en reparation, der overskriver Windows filerne, og beholder resten intakt. Dog skal man køre opdateringer bagefter.
Jeg har desværre ikke flere bud.
Avatar billede delirious Nybegynder
03. maj 2011 - 13:24 #12
ingen løsning