Avatar billede hanloven Mester
01. februar 2011 - 09:18 Der er 1 løsning

ASP i browseren via IIS7

Hej eksperter.

Lige et hurtigt spørgsmål.. Jeg er ved at lære mig selv ASP og har i den forbindelse aktiveret IIS på min windows 7. Det fungerer fint. - Jeg får stien c:\inetpub\wwwroot hvor jeg kan "uploade" filerne til.

Men jeg har lidt svært ved at gennemskue hvad jeg reelt skal skrive i browseren for at vise en asp side? Jeg har lavet en default.asp, men når jeg forsøger at åbne den, åbner den i stedet i Dreamweaver..

Håber nogen har et clue :-)

//Hanloven
Avatar billede hanloven Mester
01. februar 2011 - 09:49 #1
http://localhost/ ser ud til at gøre trikket..

Fandt det selv, efter lidt yderligere søgen :-)

God dag til alle.