Avatar billede michaelj Nybegynder
15. maj 1999 - 15:00 Der er 31 kommentarer

JEG VIL HA EN CHAT!!!

Jeg kunne fan.. godt tænke mig en chat,
men det skal ikke være for svært, da jeg er nybegynder...
Avatar billede webber Nybegynder
15. maj 1999 - 15:12 #1
Hej Michael

Ja en chat hvem vil ikke det!
jeg kan godt lave en til dig .. Men jeg skal have 100 Point for den !
Mvh. Jonas
Avatar billede Dan Nim Seniormester
15. maj 1999 - 15:15 #2
Jonas.

Lad mig gætte, du har den sikkeret i ASP !.

og den har du hentet fra Netcoders.dk - præsic ligesom "michaelj" kan gøre !.
Avatar billede thoeger Nybegynder
15. maj 1999 - 15:28 #3
hvad med en java applet jeg har en god en du kan finde den på www.webmaster.com
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. maj 1999 - 15:33 #4
Avatar billede meyer Nybegynder
15. maj 1999 - 15:57 #5
Gå til netcoders.dk og ind under "sourcecode" og download chat.zip!!

meyer :o)
Avatar billede treeman Nybegynder
15. maj 1999 - 18:07 #6
www.spin.de er den mest brugte chat i øjeblikket......
Avatar billede cyberesben Nybegynder
16. maj 1999 - 16:04 #7
ups der skulle stå http://www.parachat.com
Avatar billede websurfer Nybegynder
18. maj 1999 - 11:54 #8
Du kan få dit eget chatroom på www.chatworld.com
Avatar billede michaelj Nybegynder
21. maj 1999 - 17:20 #9
GRATIS.....
Avatar billede cesa Nybegynder
22. maj 1999 - 09:55 #10
Til webber, jeg vil gerne give dig 170 point for at lave en chat til mig vil di det, Hvis contakt supercesa@hotmail.com

Jeg håber du går det.
Avatar billede michaelj Nybegynder
22. maj 1999 - 11:44 #11
Jeg vil give CHATSTUFF ret!
Avatar billede thoeger Nybegynder
23. maj 1999 - 12:56 #12
her kan du finde den bedste chat jeg ummiddelbart kender:
http://irc.ram-page.com/

Den er rigtig nem at gå til!!
Held og lykke!!
Avatar billede nof Nybegynder
27. maj 1999 - 21:57 #13
du kan få et gratis chatroom på:

www.onchat.com

MVH
nof
Avatar billede pierre Nybegynder
29. maj 1999 - 05:04 #14
du kan få en gratis chat hos www.crzychat.com
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 1999 - 17:16 #15
Hvorfor vil alle have deres egen chat, når der alligevel aldrig kommer nogen på de små steder?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. juni 1999 - 01:14 #16
fordi der er mode i det, lige som med SMS-sider..

folk kan sgu bare tage at købe en ny lortemobil med sonofon taletid, så de kan sende gratis
Avatar billede michaelj Nybegynder
12. juni 1999 - 22:00 #17
Du har sikkert downloadet den fra en af de mange sider på nettet.......
NICE TRY MAN!
Avatar billede michaelj Nybegynder
12. juni 1999 - 22:03 #18
HEY skywalker og cyberesben
NARRERØVE

A) i ved ikke en skid om, hvor mange besøgende der kommer på min sidde!
B)i ved ikke om jeg ejer YAHOO eller JUBII, ELLER HVAD MED TV2...
:-p
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. juni 1999 - 22:06 #19
michaelj>> hold kæft hvor taler du pænt til os!!!!
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 1999 - 14:57 #20
Hvis du havde TV2, Yahoo, eller Jubii - ville du:

ikke spørge her...
stave side rigtigt...
snakke pænere til folk med højere IQ end dig...
og ikke blive så ramt af "på de små steder"...

Avatar billede nof Nybegynder
13. juni 1999 - 17:32 #21
du kan få et gratis chatroom på:

www.onchat.com

MVH
nof
Avatar billede bubby Nybegynder
18. juni 1999 - 20:18 #22
jo mester.... jeg kender et sted hvor du kan få en sjat med coadmins og det hele... men der skal godt nok lidt point til!!!!!!1
Avatar billede asbjoern Nybegynder
01. juli 1999 - 15:48 #23
hvis du lægger din side på http://xoom.com så er der en udemærket chat ParaChat hvor du kan oprette så mange chatrum du vil have
Avatar billede michaelj Nybegynder
08. juli 1999 - 20:15 #24
Der er bare det lille problem at xoom er så egoistiske, at de vil have at der SKAL være en (ALT FOR STOR) frame øverst på ens side, nå, men jeg er træt af jæres dumme kommentare. Så jeg lukker butikken.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................FUCK JER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede simcom Nybegynder
11. september 1999 - 21:21 #25
Prøv den her:
http://www.planetk.net/addme2.html

Der er lidt reklame, men den er ellers god. Du kan selv ændre den efter eget ønske.

mvh.
/SimCom/
Avatar billede jay Nybegynder
05. oktober 1999 - 13:45 #26
michaelj>> det var da irreterende at der skulle så mange.... på nu er siden jo så bred atdet er til at få ondt i æget af!!
Avatar billede simcom Nybegynder
05. oktober 1999 - 20:04 #27
Bliver det snart til noget michaelj?
Avatar billede webber Nybegynder
15. april 2000 - 12:39 #28
Ingen ordenlig chat, ingen point!
Avatar billede rahzel Nybegynder
28. april 2001 - 17:53 #29
Det lyder til at i keder jer:)
Avatar billede repsac Nybegynder
28. april 2001 - 17:57 #30
Hvad med: [www.multichat.com]?
Avatar billede jay Nybegynder
30. april 2001 - 08:18 #31
Utroligt at nogen kommentere et spørgsmål, som er 2 år gammelt, og hvor sidste kommentar er et år gammel, hvordan har han fundet på at se på det når det er så gammelt?