Avatar billede kimor Nybegynder
23. januar 2011 - 22:48 Der er 5 kommentarer

Mistet xp cd, men har stadig product key

Hey. Som overskriften angiver har jeg mistet min cd til min windows xp installation - dog har jeg stadig min product key. Jeg står foran en formatering af computeren, men har ikke nogen cd. Hvad er det lige jeg gør?
Avatar billede kimtheman Novice
23. januar 2011 - 23:01 #1
Du henvender dig der hvor du har købt din Pc og ser om de kan hjælpe med en anden cd.

Eller du har en ven som har samme version og låner cd af ham og bruger dit eget licens nummer.

Man anskaffer det over nettet via en iso fil eller lign.
Avatar billede nissen2630 Novice
23. januar 2011 - 23:02 #2
hent programmet nLite og lav en. eller lån en der tilsvare den du selv har på din maskine
Avatar billede kimtheman Novice
23. januar 2011 - 23:28 #3
Man kan vel ikke bruge nLite uden at have windows på skive eller andensteds først nissen2630?
Avatar billede nissen2630 Novice
24. januar 2011 - 00:26 #4
Hvis du ikke har formateret din disk endnu kan du lave en xp installations cd ud fra den
Avatar billede osigaard Nybegynder
24. januar 2011 - 09:05 #5
kimor
Hvilken version af Windows XP, er der tale om ?

Er det Windows XP Home edition eller Windows XP Professional edition
Hvis der er tale om Windows XP Home edition, kan jeg fremsende kopi af installations CD, hvis det har interesse.