Avatar billede ferdinand.k Mester
22. januar 2011 - 09:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nyt drev til Mac mini

Jeg har en Mac Mini stående, som har et DVD-læser der er gået udu. Derfor leder jeg efter et nyt slot-loading drev til en Mac Mini 1.66 GHz, men kan ikke finde nogle på nettet. Så vidt jeg kan se er det med SATA-tilslutning, men ellers har jeg ikke nogle krav til drevet - Det er ligemeget om det kan skrive noget, bare det kan læse...

Alle konstruktive input er velkommende.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
05. februar 2011 - 13:19 #1
Hejsa
Her står hvordan du skal gøre alt efter hvilke model du har:
http://www.ifixit.com/Browse/Mac_Mini

Her kan du købe drevet når du finder ud af præcis hvad type det er:
http://www.applemacparts.co.uk/store/index.php

Jeg har selv adskilt nogle mac mini og jeg vil lige advare - det er altså lidt svært.
Avatar billede ferdinand.k Mester
19. september 2011 - 13:07 #2
Mange tak. Lig gerne et svar, så lukker vi denne...
Avatar billede egidiussen Nybegynder
19. september 2011 - 15:53 #3
Svar