Avatar billede thao13vo Nybegynder
21. januar 2011 - 21:25 Der er 3 kommentarer

Min bærbar er tilsluttet strøm men oplader ikke.

Min HP G7061EO vil ikke oplade....den siger "tilsluttet, oplader ikke", det kan være lidt irriterende i længden, er der nogle der kan hjælpe mig?? det ville være dejligt:)
Avatar billede milter Ekspert
21. januar 2011 - 21:32 #1
Er du sikker på, at batteriet trænger til opladning?

Prøv at bruge computeren et stykke tid med en masse strømbrugende programmer og sæt den så til opladning igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. januar 2011 - 21:51 #2
Lyder som Vista el. Windows 7?

Har du tjekket om der er en BIOS opdatering iht. http://www.eksperten.dk/spm/824282
Avatar billede thao13vo Nybegynder
20. februar 2011 - 15:38 #3
Jeg har prøvet det, men den gad alligevel ikke oplade... desværre.

Jo tak prøver det lige