Avatar billede devil_dk Nybegynder
21. januar 2011 - 13:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Streaming problem det går i stå.

Hej

Har fået et underlig problem, når jeg forsøger se ting på nettet, fra viasat on demand , dr og yourtube starter de lige op også går det istå, somme tider skriver den så at den buffer men når aldrig 100%

Men forbindelse ser ud til at virke som den skal.
http://speedtest.ookla.com/result/1103310785.png

Jeg bruger win7 64
21. januar 2011 - 15:36 #1
... via hvilken Browser ? / Version ?
Avatar billede devil_dk Nybegynder
21. januar 2011 - 15:38 #2
har stort set prøvet alle.
IE
Fierfox
chrom
avant
opera

alle i nyeste ikke beta version
21. januar 2011 - 15:42 #3
Check diverse herfra -> http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/
Avatar billede devil_dk Nybegynder
21. januar 2011 - 15:48 #4
den siger alt er ok
Avatar billede devil_dk Nybegynder
22. januar 2011 - 11:17 #5
du åbner Windows mediaplayer.

*      Vælg Funktioner
*      Vælg indstillinger
*      Vælg Netværk
*      Fjern flueben i multicast, UDP og TCP
*      Klik på anvend
*      Klik på OK

Prøv evt. til sidst at slette cookies og midlertidige internetfiler.

Klik på menuen Funktioner. Hvis du ikke kan se menuen, tryk på Alt-knappen på dit tastatur for at vise menuerne.
Vælg Internetindstillinger.
Vælg Slet Browserdata.
Vælg afkrydsningsfeltet for Temporary Internet Files og Cookies hvis muligt.
Klik på knappen Slet.
Når filerne er blevet slettet, klik på Okay.
Bemærk: Det kan tage flere minutter for cachen, at blive slettet.

Firefox genvej: Ctrl + shift + del (vælg slet hele historik, og kryds alt af)

Til sidst skal du prøve at opdatere din DRM-licens:
DRM opgradering:
http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/da/indivit.asp?force=1