Avatar billede wipe-out Nybegynder
20. januar 2011 - 23:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

et godt makroprogram der virke

Jeg mangler et godt makroprogram der virker,, skal kunne fungere under både XP og win7. Gerne et det kan mere end flytte musemarkøren automatisk og når den gør det skal det være præsis og med mulighed for tidsforskydning (forsinkelse), Nå ja, det må gerne være brugervenlig og evt.kunne kaldes fra en batfil.. det behøver ikke være et gratis program,, hvis det er det rigtige... på forhånd tak.
Avatar billede BjarnePedersen Nybegynder
21. januar 2011 - 08:49 #1
Bruger selv autoscriptwriter fra www.autohotkey.com med gode erfaringer.
Mener at den kan bruges.
Avatar billede wipe-out Nybegynder
23. januar 2011 - 00:33 #2
Tak for svaret, jeg prøver med det foreslået program.