Avatar billede Smartlight Nybegynder
19. januar 2011 - 16:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hp mediasmart server EX470

Hej med dig.
problemet består i at min hp mediasmart server ex470 ikke kan køre under windows 7.
jeg får ikke lov til at installere software programmet til serveren
da den kommer op og siger at det ikke er muligt under denne version af windows.

hvad gør jeg !!!  alle mine billeder mm ligger på den ;-)
Avatar billede jesna Nybegynder
17. februar 2011 - 20:08 #1
Du skal downloade de sidste nye cd'er med power pack 3 updates. De understøtter windows 7

http://www.whsforum.dk/whs/whsnyheder/restore-cd-og-evaluation-edition-dvd-med-pp3-integreret.html

Mvh Jakob
www.whsforum.dk
Avatar billede Smartlight Nybegynder
20. marts 2011 - 06:00 #2
tak det var lige det de manglede ;-)
Avatar billede Smartlight Nybegynder
20. marts 2011 - 06:01 #3
tak det hjalp ;-)