Avatar billede dude3 Nybegynder
19. januar 2011 - 10:59 Der er 2 kommentarer

Jeg kan ikke dele internettet via bluetooth

Jeg har nogle problemer men at tilslutte min iphone til min computer via bluetooth, så jeg derved kan dele internettet.. Problemet lige nu er at den ikke vil opfange signalet, men igår fandt den det, men der kunne jeg så ikke bruge den fordi at den manglede en ekstern bluetooth driver.. ?
Avatar billede dude3 Nybegynder
19. januar 2011 - 11:01 #1
Har fundet men mangler ekstern Bluetooth dr
Avatar billede Blandy Praktikant
19. januar 2011 - 11:18 #2
Hvilken del er det som skal være udbyder på netforbindelsen? Kan din iphone ikke gøre det via din netkort? Altså funger som hotspot?

Hvad er det for en computer og hvad OS?