Avatar billede cortx Nybegynder
17. januar 2011 - 18:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sang i reklame for TV1000 på TV3

Hej eksperter

Der kører en reklame for TV1000 på TV3, hvor de bl.a. siger at TV100 har flere præmierer end noget andet netværk. Med klip fra forskellige film, og ellers blå farver. Sangen er bare et langt "aaaaaaaaaahaaahaaahaaaaaaahaaa" - det man hører altså. Stille, rolig, smuk sang.

Nogen der kender sangen eller kan hjælpe på anden måde?
Tak :)
Avatar billede Broxigar Praktikant
18. januar 2011 - 14:10 #1
Jeg følger lige med her...

Vil lige tilføje at det lyder som om at de starter klippet med:
To come home
Avatar billede K_86 Nybegynder
19. januar 2011 - 10:25 #2
Hej. Prøv at lytte til denne sang; Radical Face - Welcome Home.

Er sikker på at det er den du mener :)

Mvh. Kristiane
Avatar billede cortx Nybegynder
19. januar 2011 - 10:29 #3
STÆRKT K_86.. Du er hermed en elsket sjæl!
Avatar billede cortx Nybegynder
19. januar 2011 - 10:33 #4
Og du havde Næsten ret med "To come home" Broxigar.. Det er "I've come home" :)
Avatar billede Broxigar Praktikant
20. januar 2011 - 23:12 #5
Har lige lyttet lidt til sangen, den er jo kanon :D