Avatar billede nez Nybegynder
16. januar 2011 - 16:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slukker ikke helt hver gang.

Halløj halløj..

Min computer slukker ikke hver gang.. sådan ca hver 3. gang står den bare på det billede hvor den skriver windows lukkes ned, men den kommer aldrig rigtig videre, ligegyldigt om det er genstart eller komplet lukning..

Hvad kan det skyldes?? for det er da lidt irriterende..
Avatar billede nez Nybegynder
16. januar 2011 - 16:35 #1
det er VISTA som styresystem..
Avatar billede 220661 Ekspert
16. januar 2011 - 18:05 #2
Der er en tjeneste eller program der hænger. Prøv at tjekke disken for fejl.
http://pctricks.dk/chkdsk-pa-vista-215.html
Avatar billede nez Nybegynder
22. januar 2011 - 13:37 #3
Det hjalp en del.. den slukker da næsten hver gang nu.. men så ikek helt alligevel :/ .. men smider du lige et svar ind ??
Avatar billede nez Nybegynder
22. januar 2011 - 13:37 #4
?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. januar 2011 - 13:45 #5
Du kan også tjekke systemfiler for fejl med scf /scannow:
http://www.support4vista.com/tips/system-file-checker.htm
Men det er jo ikke 100 % sikkert det er Vista der laver balladen. Kan være et program eller tjeneste. Er dog glad for det har hjulpet en smule på det.
Når du kører sfc /scannow er det en god ide at have disk med styresystem i dvd drevet.