Avatar billede julemandenb Nybegynder
16. januar 2011 - 10:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan udpakker man dette spil?

Hej eksperten.
Jeg fik Worms fra en kammerat igår.
Når man går ind i mappen ser man følgende filer ( Se billede1. Filerne med sort understreg )
Når man så Marker Filerne med winrar ikonet og trykker på "udpak alle filer til 'mappenavn'" så får man en ny mappe ( Se billede1. mappen med rød understreg ) Her i denne mappe ligger der to filer
( sr-wrmrd.bin & sr-wrmrd.cue ) Disse to filer vil Windows gerne åbne med VLC Player som ikke kender denne fil format.

Det skal dog siges at min kammerat får 2½ år siden udpakkede programmet men nu ikke kan huske hvordan kan gjorde.

Billede1 --> http://i56.tinypic.com/2s7jmkx.png

En der ved hvordan man kan udpakke sådan nogle filer?

M.v.h
Mikkel Bering
16. januar 2011 - 11:36 #1
Psssst: Hmmm - Det 'lugter' lang væk af ulovlig kopi af et købespil ?
Avatar billede julemandenb Nybegynder
16. januar 2011 - 11:40 #2
Det ved jeg ikke. Har fik det den gang han selv var på efterskole?
Avatar billede superanden Nybegynder
16. januar 2011 - 11:47 #3
Generelt kan bin og cue filer åbnes med f.eks. deamon tools lite, det er dem der indeholder dit spil. Du åbner cue filen med deamon tools og så peger den på bin filen automatisk.

Det her spil er en ulovlig kopi det kan du se af endelsen worms.reloaded-skidlow, hvor skidlow er et alias på ham som har lækket spillet til navnet, så det skal du skynde dig at slette.
16. januar 2011 - 11:49 #4
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser -
Punkt 2.1.7.1 + 2.1.7.2

Såååå....
Avatar billede julemandenb Nybegynder
16. januar 2011 - 14:36 #5
Hej igen.
Superanden. Tak for dit svar, Det var lidt mere viden der kom på hylden. Jeg har slettet det da der var en fejl i det :s

Karise_Larry. Ja. Det tænkte jeg ikke rigtig over før du sendte det. Desværre.