Avatar billede iRepair Nybegynder
15. januar 2011 - 18:18 Der er 1 løsning

Illustrationer af mobiltelefoner

Hej,

Jeg står og skal bruge nogle skitser / ikoner af mobiltelefoner og iPods. Det skal være en illustration  af selve mobiltelefonen eller ipoden. Søger en der kan lave dette for mig. Der skal vel laves ca. 30 - 40 billeder nu, og der vil løbende komme nogle enkelte billeder når der kommer nye modeller.

Opgaven skulle gerne laves inden for et par uger max.

Her er et billede af hvad jeg havde forstillet mig:
http://www.findenfreelancer.dk/attachments/1295111474_ipod%20modeller.tiff

Kan kontaktes pr mail kontakt@irepair.dk eller pr telefon 26 62 32 32

Mvh
Morten Terp
iRepair.dk
Avatar billede ChristinaBruun Nybegynder
17. januar 2011 - 21:23 #1
Glæder mig til at løse opgaven for jer! :)