Avatar billede sofmol Nybegynder
15. januar 2011 - 16:46 Der er 1 løsning

Splash bomb, min gamle mobilspil

Jeg havde engang et lille mobilspil der bare var alletiders, det hedder Splash Bomb. Jeg kan ikke huske udgiveren, men det findes rundt omkring på nettet, fx her http://www.brothersoft.com/mobile/splash-bomb-2676.html

MEN jeg kan ikke få det ned på min mobil, det var ved at lykkes, men så ville spillet gå online, og det gider jeg ikke.

Jeg er egentlig bare interesseret i at købe det via min mobil, på helt almindelig vis. Men jeg kan ikke finde det nogen steder.

Hjælp ønskes....
Avatar billede sofmol Nybegynder
30. januar 2011 - 10:34 #1
Ingen svar, øv