Avatar billede imma Forsker
15. januar 2011 - 14:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

design af et diplom

Hejsa, skal bruge et diplom til en SFO, vi skal afholde bordtennis mesterskaber på mandag og tirsdag og jeg ville gerne lave nogle diplomer, men jeg er ikke super designeren, er der nogle som kunne tænke sig at lave nogle simple desing i photoshop eller illustrator eller noget, ville det være tæt på optimalt...

på forhånd tak
Avatar billede jjbirk Nybegynder
16. januar 2011 - 22:12 #1
Har du kikket her om der er noget der kan bruges, ellers kan de nemt laves om.

http://office.microsoft.com/da-dk/templates/CT010104300.aspx
Avatar billede imma Forsker
16. januar 2011 - 22:31 #2
har kigget.. synes ikke de er så kønne
Avatar billede ChristinaBruun Nybegynder
17. januar 2011 - 10:31 #3
Hej imma,
Jeg kan godt hjælpe.

Send mig en mail på: me@cltb.dk

Med venlig hilsen
Christina Bruun

http://cltb.dk
Avatar billede imma Forsker
18. januar 2011 - 19:45 #4
Har lige skrevet til dig...
Avatar billede imma Forsker
16. juni 2011 - 18:57 #5
lukket