Avatar billede Adolphsen7 Nybegynder
15. januar 2011 - 13:15 Der er 4 kommentarer

Hjælp til Hjemmeside

Hej - Jeg har tænkt lidt på at jeg gerne vil lave en hjemmeside.
Den skal helst være gratis, men stadig væk kunne have chat, forum osv.

Tænkte på om i kunne hjælpe mig..

På forhånd tak! :-)
Avatar billede Pkallesoe Nybegynder
15. januar 2011 - 13:41 #1
Hvor meget kan du lave selv ?
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
15. januar 2011 - 13:46 #2
Du kan lave en hjemmeside på 000webhost.com også installere cms system som joomla eller e107 der kan du installere nogle add-ons til så du kan få en chat og alt muligt... Held og lykke
Avatar billede Freewebsite Nybegynder
16. januar 2011 - 11:14 #3
Hej

Du kan lave din egen hjemmeside gratis på http://www.Freewebsite.dk uden begrænsninger eller reklamer. Nu ved jeg ikke hvor meget du selv kan, men det er ganske let at lave en hjemmeside der, selv uden tekniske evner.

Men hvis du gerne vil have chat til din hjemmeside, skal du ikke regne med at du kan få hjemmesiden gratis nogle steder.

Held og lykke med det.
Avatar billede edinmdk Nybegynder
18. september 2011 - 16:44 #4
Jeg kan hoste din side på et webhotel helt gratis har nemlig en købt en...

Og vil endda hjælpe dig med, at lave forum osv..

Mine blogs:
www.edinm.dk
www.beboo.dk

Er du intra så kontakt mig over Hotmail edinm@live.dk