Avatar billede stmam Nybegynder
14. januar 2011 - 20:33 Der er 4 kommentarer

Systemgendannelse

Hej,
Jeg havde problemer med et program, som jeg før ikke havde og begyndte derfor på en systemgendannelse, men den har nu allerede været igang i tre timer og skriver stadig: "Vent, mens Windows-filerne og -indstillingerne gendannes. Systengendannelsen gendanner registreringsdatabasen..." Hvad skal jeg gøre for at den bliver færdig med gendannelsen?
Mit styresystem er windows 7 64 mbit
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. januar 2011 - 20:53 #1
Vente.
Avatar billede jackhold Nybegynder
14. januar 2011 - 21:14 #2
jeg er enig med john vent det kan godt tage lang tid at systemgendanne
Avatar billede stmam Nybegynder
14. januar 2011 - 22:37 #3
Jeg lod den arbejde en time længere og da jeg så kom tilbage var skærmen sort. Den sad i strøm, så ved ikke rigtig hvorfor den er gået ud. Men nu har jeg så tændt den og kan ikke starte ordentlig op længere. tror der er som om den er blevet afbrudt, for der er bare et tom skærm og så kan man bevæge musen, men der er ingen ikoner eller noget man kan trykke på. En der har en ide hvad jeg så gør?
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2011 - 11:30 #4
Har du prøvet systemgendannelse fra fejlsikret  (F8 under opstart) fra før problemet opstod