Avatar billede zubmit Nybegynder
14. januar 2011 - 14:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lyd på bærbar er lav

Hej jeg har lige formateret min bærbar. Jeg har installeret de nødvendige drivers, men det ser ud til at min lyd er rigtig lav.

Det underlige er at både inde i lyd indstillinger i kontrolpanelet og lyd indstillingerne nede i højre hjørne, der er den skruet helt op.
Jeg har prøvet at installere driveren igen men det ser ikke ud til at virker.

Jeg ved at lyden har været helt oppe engang, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad der er galt?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. januar 2011 - 17:28 #1
Hvilke enheder bruger windows til at afspille med?
Kan ses i kontrolpanelet under lyde og lydenheder (xp).
14. januar 2011 - 17:50 #2
... det er også meget 'lavt' mht. at pænt vende tilbage/afslutte dine tidligere gamle spørgsmål -> Point ude: 1.860 ? -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/zubmit
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

---

Derefter kan det være at du får fidusen ...
Avatar billede 220661 Ekspert
14. januar 2011 - 17:56 #3
#2 Enig.
Avatar billede zubmit Nybegynder
19. januar 2011 - 22:41 #4
Fandt selv ud af det. hahahahahahahah!!!!