Avatar billede zanfyste Nybegynder
13. januar 2011 - 15:14 Der er 6 kommentarer

Install windows server 2008 R2 fejl

Hej

Når jeg prøver på, at installerer windows server 2008 R2.
Kan installationen ikke finde nogen harddisk.

Er det nogle drivere den manlger for, at den kan se dem ?

Kan ikke lige se hvad der lige kan være galt ?
Avatar billede leif Seniormester
16. januar 2011 - 12:26 #1
Jeg tror før at nogen kan hjælpe dig videre, så kom med lidt specifikation på hvad dit hardware er for noget.
Avatar billede zanfyste Nybegynder
17. januar 2011 - 00:44 #2
Har allerede fundet ud af det. Skulle bare deaktivere raid i bios. Er der andre måder på at lave Raid 1 af system hdd. ?

synes ikke lige jeg kan finde det under diskhåndtering
Avatar billede leif Seniormester
17. januar 2011 - 07:05 #3
zanfyste -> Ja, det er muligvis en mulighed. Men du svarer ikke på mit spørgsmål. Hvad er det for noget hardware du installerer på ?

Du vil gerne køre Raid1 så lad os få den til det, du kan så vidt jeg husker godt køre såkaldt Software Raid på systemdisken men det er ikke noget som anbefales.
Avatar billede zanfyste Nybegynder
17. januar 2011 - 14:52 #4
leif -> det er bare en gammel Fujitsu Siemens RX300S2 med Raid Controller.

Men hvis jeg aktiverer raid i bios. Kan installationen ikke finde nogen hdd
Avatar billede zanfyste Nybegynder
29. januar 2011 - 11:48 #5
slet ikke nogen der har en mulighed til hvordan. Det kan være at raid ikke kan finde nogen hdd under installationen ?

Fujitsu Siemens RX300S2 med Raid Controller
Avatar billede zanfyste Nybegynder
13. februar 2011 - 21:51 #6
lukker