Avatar billede laudrup1977 Nybegynder
12. januar 2011 - 22:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kabel til overførsel af billede fra iMac til TV

Jeg har en iMac model 5,1 hvorfra jeg gerne vil overføre billedet til mit fladskærms tv.

Jeg har nu købt to kabler til ingen verdens nytte!
Det ene er et mini displayport kabel, som er for lille! Så prøvede jeg et displayport kabel, men det passer slet ikke! Stikket bag på min iMac ligner en indgang til mini displayport kablet, men det er bare større!

Nogen der ved, hvilket kabel jeg skal bruge..?
Avatar billede fhansen82 Mester
15. januar 2011 - 00:49 #1
Avatar billede laudrup1977 Nybegynder
17. januar 2011 - 10:49 #2
fhansen82: Ja, tak. Fandt godt brugervejledningen på nettet, så fik løs problemet.
Men tak for din tilbagemelding. Læg et svar, så skal du nok få dine 30 velfortjente point.
Avatar billede fhansen82 Mester
17. januar 2011 - 10:52 #3
Godt du fik løst problemet :O)
Avatar billede laudrup1977 Nybegynder
17. januar 2011 - 11:06 #4
Jeg skulle bruge et Mini DVI til HDMI kabel, da det er en mini dvi port på iMac's før 2007. Modellerne fra 2007 har displayport.