Avatar billede cyberfish Nybegynder
12. januar 2011 - 21:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Papirkurv

Jeg har et mindre problem, som virker lidt træls.

Her på sidste har min papirskurv opførst sig underlig.

Når jeg tænder for min Pc og starter op i vista, så er mit papirskurv ikon vist som normalt "Tom" men hvis jeg smider nogle filer i kurven så viser ikonet sig stadig som "tomt". Hvis jeg trykker på papirskurven og trykker F5 for at opdatere så viser den ikonet som fuld, som den burde gøre. Når jeg tømmer kurven står den stadig som fuld ikonet, indtil jeg trykker F5 igen.

Det er som om ikonet ikke rigtig vil opdatere sig selv.

Jeg har prøvet scandisk og defrag og updates samt ændre ikonerne og gendane standart. Intet virker.

Nogle der har prøvet lign ?
Avatar billede Jensen DK Novice
13. januar 2011 - 08:02 #1
Du kan prøve at vælge kør og skriv sfc /scannow kom din DVD indstallationsskive i drevet tast enter, husk afstand mellem sfc og / så vil alle dine systemfiler blive repareret.

scandisk! du mente vel chkdsk /f/r
Avatar billede cyberfish Nybegynder
13. januar 2011 - 17:40 #2
Det hjalp ikke noget :/

Hvad sker der for papirskurven
Avatar billede Jensen DK Novice
14. januar 2011 - 07:16 #3
Hvad mener du?
Avatar billede cyberfish Nybegynder
14. januar 2011 - 19:05 #4
Jeg prøvede dit forslag men det hjalp ikke
Avatar billede Jensen DK Novice
15. januar 2011 - 07:01 #5
Hvad sker der for papirskurven
Det var det jeg mente med Hvad mener du.
Prøv at boote op på din DVD og foretag en reparer af komputeren.
Avatar billede cyberfish Nybegynder
15. januar 2011 - 15:52 #6
Det har jeg også forsøgt uden held
Avatar billede Jensen DK Novice
16. januar 2011 - 07:42 #7
Højre klik på skrivebordet og vælg personlige indstillinger eller måske den meny som hedder opdater.
I personlige indstillinger klik på skift skrivebordsikoner og flueben i papirkurv, vælg Gendan standart.
Ellers tror jeg du enten må leve med det eller så må du genindstallere Vista.
Avatar billede cyberfish Nybegynder
16. januar 2011 - 18:31 #8
Jeg fandt dette på nettet, men du for points som tak for indsats :D

Annoying problem; easy fix.

Right-click on the desktop, click Personalize. Goto the Themes tab and change your theme to Windows Classic, click apply. Then change the theme back to whatever you had before.
http://www.hardwareheaven.com/windows-vista-forum/139915-vista-recycle-bin-disappears-
Avatar billede cyberfish Nybegynder
16. januar 2011 - 18:31 #9
.
Avatar billede cyberfish Nybegynder
16. januar 2011 - 18:32 #10
du skal lige skrive et svar..bare copy paste det jeg skrev
Avatar billede Jensen DK Novice
17. januar 2011 - 07:32 #11
Jeg har taget en kopi og oversat den til dansk, kan bruge fidusen til en anden som har samme problem.