Avatar billede mopil Nybegynder
12. januar 2011 - 18:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Azomedia.dk er lukket!

Jeg har i flere år købt tomme dvd/cd medier hos Azomedien.de - men nu er de lukket, lige som jeg stod overfor at skulle købe. De var hurtige & billige.

Kan i anbefale andre netfirmaer, som i har gode erfaringer med?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. januar 2011 - 18:58 #1
du har styr på .dk og .de ?
prøv med http://www.billigmedien.de
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2011 - 20:32 #2
http://www.billigmedien.de kan jeg også anbefale.
Avatar billede mopil Nybegynder
13. januar 2011 - 17:51 #3
Hej Claes -

Ja, jeg ved godt, Azomedia opererede både med dk og de og egentlig blev det vist sendt fra England?

Du var den første, så send et svar så du kan få point.

Tak til jer begge!
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2011 - 18:17 #4
ok - billigmedien har nogle slagtilbud - men der er også ting, som er billigere i den lokale shop i dk, så tjek altid priser før du bestiller.
Avatar billede mopil Nybegynder
14. januar 2011 - 18:15 #5
Ok! Har i nogen erfaringer med de billigste dvd? Har generelt været heldig (Alpha & MediaRange), men fik købt nogle Sony AccuCoe, som jeg ikke kunne brænde på!.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. januar 2011 - 12:10 #6
jeg har selv kun verbatim, og de virker fint.
Avatar billede Steffmaster Nybegynder
20. januar 2011 - 19:34 #7
Jeg køber mine tomme CD/DVD medier hos www.EP24.dk/cdr-dvdr-c-141.html. De leverer hurtigt og webshoppen er e-mærket.

Har før været tilfreds kunde hos Azomedia ...
Avatar billede mopil Nybegynder
21. januar 2011 - 15:51 #8
Tak til Steffmaster for rådet. Har du nogen erfaringer med de billigste? Jeg brænder på LG!