Avatar billede skitz0 Nybegynder
12. januar 2011 - 16:06 Der er 6 kommentarer

Gaming PC, mangler dele.

Kære alle på Eksperten.

Jeg sidder her og skal bygge mig en ny gamer PC, eller i hver fald, få smidt nogle bedre dele i den. Jeg er ikke den mest tekniske haj, med hensyn til dele - men prøver lige at ramse noget op jeg har tænkt på og det jeg har ;)

Jeg har nogle dele jeg selv tror, kan bruges i den nye, det er bl.a.
En strøm forsyning på 650W.
Et sapphire radeon hd 4890
Og 2 store harddiske.

Jeg regner med et nyt motherboard, Processor, samtidig vil jeg opgradere til windows 7 64x og have i hvert fald 8gb ram.

Er som sagt slet ikke sikker på om jeg skulle have 2 grafikkort, og hvad det ville hjælpe hvis jeg skulle?

Regner med at få en PC som kan køre CoD Black Ops, i fuld grafik uden noget lag, fra min computers side.. Samtidig, skal den os kunne holde lidt ude i fremtiden til andre spil.

Mit budget er omkrig 7000kr, men regner stærkt med ikke at bruge alle ;)

På forhånd, mange tak for hjælpen :)
Avatar billede jaboy Nybegynder
12. januar 2011 - 16:43 #1
hvad med et cd/dvd drev ?!
Avatar billede skitz0 Nybegynder
12. januar 2011 - 16:50 #2
Ja, mit cd/dvd drev er fint nok ;) Skal forresten også bruge et nyt kabinet, gerne et som ikke larmer så meget, og har god udluftning.
Avatar billede jaboy Nybegynder
12. januar 2011 - 17:34 #3
det er ikke kabinettet der larmer men blæserende gør :P
Avatar billede skitz0 Nybegynder
12. januar 2011 - 18:33 #4
Ved man kan få nogle som er mere lydtætte, men samtidig - at de skulle blive meget varme :)
Avatar billede skitz0 Nybegynder
13. januar 2011 - 16:14 #5
Bump :)
Avatar billede skitz0 Nybegynder
14. januar 2011 - 18:06 #6
Bump :)