Avatar billede Soegaard80 Nybegynder
12. januar 2011 - 15:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kopier fra en tekstboks til en anden tekstboks, excel

Hej Eksperter.

Kan det lade sig gøre at kopier en tekst fra en textbox i en userform, til en textbox i en anden userform?

Jeg har en userform, som åbner op når der er gået over en time fra sidste registrering, hvor der skal skrives en bemærkning i. Den bemærkning vil jeg gerne have kopieret over i en textbox som ligger i en anden userform, som ligger åben bag ved den userform, som der skal skrives i, hvis der er gået over en time.

Håber der er nogen der kan fortælle mig om det kan lade sig gøre, og hvis det kan hvordan.
Avatar billede joergen_vinther Nybegynder
13. januar 2011 - 13:56 #1
Form2.Text = Form1.Text
Avatar billede joergen_vinther Nybegynder
13. januar 2011 - 15:17 #2
Undskyld, der var jeg lige hurtig nok.

Hvis du har en Form1 med en Textbox Text1 med teksten som skal kopieres, og en Form2 med en Textbox Text2 er kommandoen:

Form2.Text2.Text = Form1.Text1.Text
Avatar billede Soegaard80 Nybegynder
14. januar 2011 - 07:32 #3
Hvor skal jeg placere den for at få den til at virke?
Avatar billede joergen_vinther Nybegynder
14. januar 2011 - 11:52 #4
Jeg ser først nu, at det drejer sig om excel. Så det ved jeg ikke.
Hvis det er Visual Basic, er det ligegyldigt, hvor kommandoen ligger.
Avatar billede Soegaard80 Nybegynder
14. januar 2011 - 12:12 #5
Ok det er der ikke noget at gøre ved, jeg venter og ser om der ikke kommer andre med nogle bud
Avatar billede Soegaard80 Nybegynder
12. februar 2011 - 19:34 #6
Lukket