Avatar billede ra__mus Nybegynder
10. januar 2011 - 18:40 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

vurderinger af Ide til dusør side ønskes

Hej

Jeg er i fuld gang med at færdiggøre et projekt på nettet og en kommende applikation til facebook og smartphones.

Det er simpelt og går ud på at man kan oprette en annonce hvis man søger noget man gerne vil ha.. feks nyt job, lejlighed, bil osv....

Det er jo hvis det man søger er svært at fremskaffe, og der må en dusør til at hjæpe lidt på vej til det man vil ha.

Ja hvis man søger feks en lejlighed til leje..

så opretter man en annonce og beskriver hvad man søger.. størrelse , beliggenhed, prisniveau osv..

Man udlover en given dusør til den der finder det søgte til en..

Folk kan skrive til en hvis de har det man ønsker, og vise billede af det osv...

så kan man vælge det rette tilbud, tage kontakt via email/tlf.. og mødes overrække dusør og modtage det man har søgt (evt gennem tredje mand( hvis det ikke er den der modtager dusørenm som har feks den ønskede lejlighed)

ja det var i korte træk konceptet...

Jeg vil gerne ha jeres vurderinger af projektet ( kan ikke vise det før jeg er mere færdig)

Så det bliver vurderinger til selve ideen som beskrevet, om den holder, kunne den være interessant for dig at bruge, findes der noget lignende i forvejen (har ik selv kunnet finde det) ??
Avatar billede madswidding Nybegynder
10. januar 2011 - 19:01 #1
Det er en super idé, efter min mening :-)
Avatar billede madswidding Nybegynder
10. januar 2011 - 19:01 #2
Det er en super idé, efter min mening :-)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
10. januar 2011 - 19:02 #3
Dusørtanken er fin!

Hvordan tjener du penge på det?
Avatar billede madswidding Nybegynder
10. januar 2011 - 19:06 #4
Jeg tænker også lige pt. det samme :)
Avatar billede ra__mus Nybegynder
10. januar 2011 - 19:25 #5
ja det gør jeg ved at modtage en vis procentdel af dusøren..
Avatar billede ra__mus Nybegynder
10. januar 2011 - 21:14 #6
hvad syntes i ?
Avatar billede ra__mus Nybegynder
11. januar 2011 - 00:47 #7
nogen der kender en lignende side i forvejen ?
Avatar billede ra__mus Nybegynder
11. januar 2011 - 13:15 #8
kommentarer ønskes ?
Avatar billede ra__mus Nybegynder
11. januar 2011 - 22:24 #9
slet ingen ?
Avatar billede ra__mus Nybegynder
12. januar 2011 - 12:22 #10
venter stadig på kommentarer :-)
Avatar billede ra__mus Nybegynder
13. januar 2011 - 22:58 #11
og er der ingen der mener noget om dette koncept som har lyst at smide en kommentar her ?
Avatar billede mikaelch Novice
15. januar 2011 - 02:28 #12
kræver en del arbejde du skal ud med budskadet det er jo et nyt koncept så du skal simpelthen blogge ligge nyheder ud over alt , arbejde og atter arbejde indtil folk har opdaget dit produkt kræver en del arbejde , med vis ikke haves penege kan andre kopiere ideen og derved meget let vinde over dig , så du skal knokle derud ad og forvent underskud i starten med giv ikke op for alle iværksættere har nomalt første 2-3 år underskud så er det bare hvem der meste energi og den største penge pung hvem der vinder