Avatar billede eDesigner Nybegynder
10. januar 2011 - 14:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køb en billig hjemmeside eller design

Hej alle!

Jeg er nystartet freelancer inden for webdesign, html, css og php.

I den anledning ønsker jeg at udvide min portfolio.

Så jeg tilbyder her nogle meget billige løsninger:

Unikt webdesign i .psd format: DKK 800-1000,- (logo kan måske også indgå i denne pris)
Hjemmeside med 1 forside og 3 undersider, unikt design, kodet(html og php) og med basic funktioner(f.eks Gæstebog, nyheder, kontakt, billeder) klar til at ligge på dit domæne: DKK 1500-2500,-

Hvis der er andet du/i skal have hjælp til, så sig endelig til :)

Håber ikke dette "spørgsmål" ligger op til sure opstød. Hvis dette er imod reglementet her på siden, så informere mig hellere end gerne.

Ha' en rigtig god dag!

Med Venlig Hilsen
Jonas Pedersen
eDesigner.dk
Avatar billede keysersoze Guru
10. januar 2011 - 15:50 #1
Eftersom du mere eller mindre lige har oprettet din bruger burde betingelserne her på siden ellers være frisk i erindringen - men jo, reklame er imod ekspertens regler.

Det kunne selvfølgelig også tænkes at du slet ikke har læst betingelserne, men det tror vi selvfølgelig ikke er tilfældet når man som nyslået selvstændig netop skal vise sig fra sin bedste side.
Avatar billede eDesigner Nybegynder
10. januar 2011 - 15:58 #2
Som du nok har regnet ud har jeg ikke læst betingelserne igennem, i hvert fald ikke denne del :)

Men jeg takker for dit input.

Hvor får man dette spørgsmål slettet?
Avatar billede webweaver Praktikant
10. januar 2011 - 17:12 #3
Kan du ikke. Det skal en admin/co admin gøre, hvilket De nok ikke lige får tid til. Læg et svar og accepter svaret. Så forsvinder din tråd ned i hierkiet hurtigt.
Avatar billede eDesigner Nybegynder
10. januar 2011 - 18:17 #4
rsjh
Avatar billede keysersoze Guru
10. januar 2011 - 21:09 #5
til gengæld vil det for tid og evighed kunne findes frem, at du er ligeglad med betingelser hvilket nok ikke er det smarteste at udstråle som selvstændig - så den lærdom rigere er du da i det mindste blevet ;)
Avatar billede eDesigner Nybegynder
10. januar 2011 - 22:43 #6
århh hold da op.. har du aldrig sprunget over betingelser på en side eller igennem et køb?

Det tror jeg vi alle har og det her er selvfølgelig ikke en god en, det indrømmer jeg blankt. Men du behøver ikke at sidde og skrive at jeg er ligefrem er ligeglad med betingelserne, det har jeg jo ikke sagt. Det var dovenskab fra min side, ikke andet, for der er nemlig ingen anden undskyldning. Men det er vel typisk at komme med sådan en statement, istedet for at tie.

Jeg har ikke forsøgt at spamme eksperten med reklame, blot hjælpe folk og starte en dialog med mulige kunder, som vil nyde godt af de priser jeg gav. Havde jeg muligheden for at slette dette emne, var det da også gjort.

Jeg håber da ikke at folk vil se mig som en dårlig designer/programmør fordi jeg dovner forbi nogle betingelser på en side.

Kald mig bare en kælling, men det du kom med der skulle ikke være sagt. Det kunne du have skrevet en PB tak..
Avatar billede keysersoze Guru
10. januar 2011 - 23:25 #7
hold da op, der var godt nok en der blev "kællinge"-sur - men jeg gætter på at du (også) overså min smiley.

glad smiley