Avatar billede tjunk Nybegynder
09. januar 2011 - 13:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slå MS sikkerheds-advarsler fra, hvordan?

Hvordan er det nu, at man slår Microsofts sikkerhedsmeddelelser fra i Windows Vista?

Når der kommer en meddelelsen om et program er holdt op med at fungere.

Et program, der ikke bruges alligevel, og som man ikke behåver at få at vide, ikke fungerer ...
Avatar billede jr-dk Nybegynder
09. januar 2011 - 19:43 #1
Kan du bruge det her til noget ?

http://www.it-artikler.dk/2009/03/25/fjern-fejlrapportering/

//Jesper
Avatar billede tjunk Nybegynder
10. januar 2011 - 11:40 #2
Ja, det var fint. kom med et svar jr.dk
Avatar billede jr-dk Nybegynder
10. januar 2011 - 19:07 #3
Svar :D

Godt du kunne bruge det.