Avatar billede marcusforsberg Nybegynder
09. januar 2011 - 00:13 Der er 9 kommentarer

Sæt mig ind i det :)

Adsense!

Jeg er lige begyndt at blive interesseret i opstilling af hjemmesider og sådan, og samtidig også markedsføring. Derfor vil jeg gerne høre om nogle af jer kan sætte mig ind i hele det der Adsense.

Er det gratis?
Hvordan fungerer det?
Hvordan kommer jeg igang?

Jeg har læst mig til, at de fleste som bare sætter noget tid til side til adsense, tjener op til 500 kr om måneden på deres hjemmeside? Det ville jo være sensation for mig, at tjene 500 kr oveni mine nuværende 2500 :-)
Avatar billede BrJoe Nybegynder
09. januar 2011 - 00:57 #1
Tjener op mod 500kr om måneden - ja, men det kræver at der kommer en god sjat faste brugere ind på din hjemmeside hver eneste dag. Og til det kunne du jo bruge Adwords :)

Er selv sikret i hvert fald omkring 1500kr om måneden på mine sider. Men det er ikke Adsense.

Søg på Adsense guides el. lign. på Google, der kommer masser frem.
Avatar billede marcusforsberg Nybegynder
09. januar 2011 - 01:23 #2
Hvad bruger du så?
Og har du mange forskellige (blogs) eller bare en meget besøgt hjemmeside?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2011 - 01:27 #3
Gad vide hvad dette betyder:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- Her kan alle ikke IT relaterede emner diskuteres.
09. januar 2011 - 10:24 #4
... og så overskriften *Doooh...* ikke specielt sigende ?

Velkommen til E. iøvrigt...
Avatar billede marcusforsberg Nybegynder
09. januar 2011 - 12:36 #5
Var i tvivl om hvilken kategori den skulle ligge i. Slap af.

Synes at i har mere travlt herinde, med at rette på andre i stedet for at svare. Er det når i ikke kender svaret, men bare vil gøre sig til kende.. fail?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2011 - 16:05 #6
Fail er når man ikke læser hvad der står når man opretter sit spørgsmål.
Avatar billede marcusforsberg Nybegynder
09. januar 2011 - 18:54 #7
Nej, det er det sgu ikke.
Fail er at opføre sig "voksent" ved, at rette på andre folk, i stedet for at hjælpe.
Er sgu okay med, at i siger jeg har valgt det forkerte sted, at placere min tråd. Men så vedhæft dog et svar sammentidlig!
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2011 - 19:20 #8
Man lærer nu en gang mest ved at gøre tingene selv.
Avatar billede marcusforsberg Nybegynder
10. januar 2011 - 18:12 #9
Det gør du sjovt nok ikke, hvis du sidder på en hjemmeside med mega mange mennesker som har erfaring med emner som dette.