Avatar billede emgive Nybegynder
08. januar 2011 - 13:29 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

fortsat problemer efter fjernelse af Thinkpoint

Hej.

Jeg havde i starten af december problemer med Thinkpoint, men havde mulighed for via en anden computer at hente en del programmer ned som kunne fjerne det, og det er også væk, men jeg har altså stadig noget snavs der ligger og generer, så jeg håber at nogen herinde kan hjælpe mig.

Jeg kan nævne at når jeg starter computeren op og kommer frem på skrivebordet kommer der en rundll advarsel op og siger at den ikke kan finde en bestemt dll fil. Andre eksempler: Når jeg er på nettet popper den samme hjemmeside op i et nyt vindue engang i mellem www.mundome.dk tror jeg det er.
Og generelt er min computer blevet langsom og nettet også. Nogle gange får den ikke rigtig gennemført opstarten og jeg må tvinge den til at starte op igen. Rigtig øv.
Jeg har hentet Hijackthis og loggen ses nedenfor.
Håber nogen herinde kan hjælpe.
Mvh Eva.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\TPSrv.exe
C:\PROGRAMMER\PANDA SECURITY\PANDA GLOBAL PROTECTION 2011\WebProxy.exe
C:\WINDOWS\System32\WLTRYSVC.EXE
C:\WINDOWS\System32\bcmwltry.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PsCtrls.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PavFnSvr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Panda Security\PavShld\pavprsrv.exe
c:\programmer\panda security\panda global protection 2011\firewall\PSHOST.EXE
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PsImSvc.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PskSvc.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\pavsrvx86.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\AVENGINE.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\WLTRAY.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\Samsung\PanelMgr\SSMMgr.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\APVXDWIN.EXE
C:\programmer\real\realplayer\update\realsched.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\BTTray.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\SRVLOAD.EXE
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PavBckPT.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Virusproblemer 07122010\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = http=127.0.0.1:23012
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\IE\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\5.6.5612.1312\swg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Broadcom Wireless Manager UI] C:\WINDOWS\system32\WLTRAY.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Samsung PanelMgr] C:\WINDOWS\Samsung\PanelMgr\SSMMgr.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\Inicio.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\programmer\real\realplayer\update\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [EA Core] "C:\Programmer\Electronic Arts\EADM\Core.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [TomTomHOME.exe] "C:\Programmer\TomTom HOME 2\TomTomHOMERunner.exe"
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Shockwave Updater] C:\WINDOWS\system32\Adobe\Shockwave 11\SwHelper_1150596.exe -Update -1150596 -"Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322; InfoPath.1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30)" -"http://www.spilleland.com/spil/body/c2tlaTQ0NDdza2Vp.php"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Hurtig start af Microsoft Office OneNote 2003.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\ONENOTEM.EXE
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: Garmin Communicator Plug-In - https://my.garmin.com/mygarmin/m/GarminAxControl.CAB
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.portalbank.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.20.cab
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5 Control) - http://upload.facebook.com/controls/2008.10.10_v5.5.8/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {1C11B948-582A-433F-A98D-A8C4D5CC64F2} (20-20 3D Viewer) - http://kitchenplanner.ikea.com/DK/Core/Player/2020PlayerAX_Win32.cab
O16 - DPF: {1E54D648-B804-468d-BC78-4AFFED8E262E} (System Requirements Lab) - http://www.systemrequirementslab.com/srl_bin/sysreqlab_srl.cab
O16 - DPF: {26E6B759-DEEB-42A1-A21C-78CD29098411} (CPlayFirstFitnessDasControl Object) - http://absolutist.com/online/fitness_dash/FitnessDashWeb.1.0.0.11.cab
O16 - DPF: {49312E18-AA92-4CC2-BB97-55DEA7BCADD6} (WMI Class) - http://support.euro.dell.com/systemprofiler/SysProExe.CAB
O16 - DPF: {56336BCB-3D8A-11D6-A00B-0050DA18DE71} - http://software-dl.real.com/091a30b768c8bcb1c205/netzip/RdxIE601.cab
O16 - DPF: {5727FF4C-EF4E-4d96-A96C-03AD91910448} (System Requirements Lab) - http://www.srtest.com/srl_bin/sysreqlab_ind.cab
O16 - DPF: {639658F3-B141-4D6B-B936-226F75A5EAC3} (CPlayFirstDinerDash2Control Object) - http://www.arcadetown.com/swf/dinerdash2/DinerDash2.1.0.0.48.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1186734161499
O16 - DPF: {BAE1D8DF-0B35-47E3-A1E7-EEB3FF2ECD19} (CPlayFirstddfotgControl Object) - http://www.freeworldgroup.com/games6/dinerdash3/ddfotg.1.0.0.33.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8089245-3211-40F6-819B-9E5E92CD61A2} (FlashXControl Object) - https://mppv2flash3.valueactive.com/Betway/FlashAX.cab
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: CA License Client (CA_LIC_CLNT) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmt.exe
O23 - Service: CA License Server (CA_LIC_SRVR) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmtd.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate1c990f382ffafad) (gupdate1c990f382ffafad) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Event Log Watch (LogWatch) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
O23 - Service: Panda Software Controller - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PsCtrls.exe
O23 - Service: Panda Function Service (PAVFNSVR) - Unknown owner - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PavFnSvr.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Panda Security\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda On-Access Anti-Malware Service (PAVSRV) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\pavsrvx86.exe
O23 - Service: Panda Host Service (PSHost) - Unknown owner - c:\programmer\panda security\panda global protection 2011\firewall\PSHOST.EXE
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Security S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PsImSvc.exe
O23 - Service: Panda PSK service (PskSvcRetail) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PskSvc.exe
O23 - Service: Panda TPSrv (TPSrv) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\TPSrv.exe
O23 - Service: Dell Wireless WLAN Tray Service (wltrysvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\WLTRYSVC.EXE

--
End of file - 11819 bytes
08. januar 2011 - 19:16 #1
Velkommen til E. ...

Nu ved jeg jo ikke hvilken procedurer du har kørt tidligere, men gennemfør denne pakke ->

---

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

---

Der er lidt generel oprydning; det tager vi bagefter...
Avatar billede emgive Nybegynder
08. januar 2011 - 23:48 #2
Hej.
Foreløbigt tak.
Her kommer frisk log fra Anti-Malware og Hijack This

Malwarebytes' Anti-Malware 1.50.1.1100
www.malwarebytes.org

Database version: 5485

Windows 5.1.2600 Service Pack 3
Internet Explorer 8.0.6001.18702

mbam-log-2011-01-08 (23-41-45).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 200160
Tid gået: 1 time(e), 38 minut(ter), 3 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Hukommelses Processorer Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Og her Hijackthis loggen

Malwarebytes' Anti-Malware 1.50.1.1100
www.malwarebytes.org

Database version: 5485

Windows 5.1.2600 Service Pack 3
Internet Explorer 8.0.6001.18702

mbam-log-2011-01-08 (23-41-45).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 200160
Tid gået: 1 time(e), 38 minut(ter), 3 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Hukommelses Processorer Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Jeg ser frem til at høre hvad du kan læse ud af det:-)

Mvh Eva.
Avatar billede emgive Nybegynder
08. januar 2011 - 23:51 #3
Hovsa, der var jeg lidt for hurtig...

Prøver lige igen med den sidste log.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\TPSrv.exe
C:\PROGRAMMER\PANDA SECURITY\PANDA GLOBAL PROTECTION 2011\WebProxy.exe
C:\WINDOWS\System32\WLTRYSVC.EXE
C:\WINDOWS\System32\bcmwltry.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PsCtrls.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PavFnSvr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Panda Security\PavShld\pavprsrv.exe
c:\programmer\panda security\panda global protection 2011\firewall\PSHOST.EXE
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PsImSvc.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PskSvc.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\pavsrvx86.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\AVENGINE.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\WLTRAY.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\Samsung\PanelMgr\SSMMgr.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\APVXDWIN.EXE
C:\programmer\real\realplayer\update\realsched.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\BTTray.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\SRVLOAD.EXE
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PavBckPT.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\WINWORD.EXE
C:\Virusproblemer 07122010\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = http=127.0.0.1:23012
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\IE\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\5.6.5612.1312\swg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Broadcom Wireless Manager UI] C:\WINDOWS\system32\WLTRAY.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\Inicio.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Shockwave Updater] C:\WINDOWS\system32\Adobe\Shockwave 11\SwHelper_1150596.exe -Update -1150596 -"Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322; InfoPath.1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30)" -"http://www.spilleland.com/spil/body/c2tlaTQ0NDdza2Vp.php"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: Garmin Communicator Plug-In - https://my.garmin.com/mygarmin/m/GarminAxControl.CAB
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.portalbank.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.20.cab
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5 Control) - http://upload.facebook.com/controls/2008.10.10_v5.5.8/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {1C11B948-582A-433F-A98D-A8C4D5CC64F2} (20-20 3D Viewer) - http://kitchenplanner.ikea.com/DK/Core/Player/2020PlayerAX_Win32.cab
O16 - DPF: {1E54D648-B804-468d-BC78-4AFFED8E262E} (System Requirements Lab) - http://www.systemrequirementslab.com/srl_bin/sysreqlab_srl.cab
O16 - DPF: {26E6B759-DEEB-42A1-A21C-78CD29098411} (CPlayFirstFitnessDasControl Object) - http://absolutist.com/online/fitness_dash/FitnessDashWeb.1.0.0.11.cab
O16 - DPF: {49312E18-AA92-4CC2-BB97-55DEA7BCADD6} (WMI Class) - http://support.euro.dell.com/systemprofiler/SysProExe.CAB
O16 - DPF: {56336BCB-3D8A-11D6-A00B-0050DA18DE71} - http://software-dl.real.com/091a30b768c8bcb1c205/netzip/RdxIE601.cab
O16 - DPF: {5727FF4C-EF4E-4d96-A96C-03AD91910448} (System Requirements Lab) - http://www.srtest.com/srl_bin/sysreqlab_ind.cab
O16 - DPF: {639658F3-B141-4D6B-B936-226F75A5EAC3} (CPlayFirstDinerDash2Control Object) - http://www.arcadetown.com/swf/dinerdash2/DinerDash2.1.0.0.48.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1186734161499
O16 - DPF: {BAE1D8DF-0B35-47E3-A1E7-EEB3FF2ECD19} (CPlayFirstddfotgControl Object) - http://www.freeworldgroup.com/games6/dinerdash3/ddfotg.1.0.0.33.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8089245-3211-40F6-819B-9E5E92CD61A2} (FlashXControl Object) - https://mppv2flash3.valueactive.com/Betway/FlashAX.cab
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: CA License Client (CA_LIC_CLNT) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmt.exe
O23 - Service: CA License Server (CA_LIC_SRVR) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmtd.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate1c990f382ffafad) (gupdate1c990f382ffafad) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Event Log Watch (LogWatch) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
O23 - Service: Panda Software Controller - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PsCtrls.exe
O23 - Service: Panda Function Service (PAVFNSVR) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PavFnSvr.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Fælles filer\Panda Security\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda On-Access Anti-Malware Service (PAVSRV) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\pavsrvx86.exe
O23 - Service: Panda Host Service (PSHost) - Panda Security International - c:\programmer\panda security\panda global protection 2011\firewall\PSHOST.EXE
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Security S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PsImSvc.exe
O23 - Service: Panda PSK service (PskSvcRetail) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PskSvc.exe
O23 - Service: Panda TPSrv (TPSrv) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\TPSrv.exe
O23 - Service: Dell Wireless WLAN Tray Service (wltrysvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\WLTRYSVC.EXE

--
End of file - 10909 bytes
09. januar 2011 - 10:50 #4
Gå i Start - [Kør] - skriv  Services.msc

Find Tjenesten (Hvis den er der)

* CA License Client (CA_LIC_CLNT) - Computer Associates
* CA License Server (CA_LIC_SRVR) - Computer Associates

stop den hvis den kører, højreklik på den og vælg Starttype Deaktiveret.

Genstart normalt...

---

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe

Genstart normalt...

---

Hvordan kører PC'en så nu ?

---

PS: Du bør/skal opdatere din gamle AcrobatReader ->
http://get.adobe.com/dk/reader/  FRAklik Google halløj!
Avatar billede emgive Nybegynder
09. januar 2011 - 13:11 #5
Hej igen

De 2 første kørte ikke, så det går jeg ud fra er som det skal være?
Jeg smider lige en ny log, og så kan du måske se om alt er som det skal være?
Den jeg skulle fixe er der stadig men det er måske meningen?

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\TPSrv.exe
C:\PROGRAMMER\PANDA SECURITY\PANDA GLOBAL PROTECTION 2011\WebProxy.exe
C:\WINDOWS\System32\WLTRYSVC.EXE
C:\WINDOWS\System32\bcmwltry.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PsCtrls.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PavFnSvr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Panda Security\PavShld\pavprsrv.exe
c:\programmer\panda security\panda global protection 2011\firewall\PSHOST.EXE
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PsImSvc.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PskSvc.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\pavsrvx86.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\AVENGINE.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\WLTRAY.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\APVXDWIN.EXE
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\Programmer\McAfee Security Scan\2.0.181\SSScheduler.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\SRVLOAD.EXE
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PavBckPT.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Virusproblemer 07122010\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = http=127.0.0.1:23012
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\IE\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\5.6.5612.1312\swg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Broadcom Wireless Manager UI] C:\WINDOWS\system32\WLTRAY.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\Inicio.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Shockwave Updater] C:\WINDOWS\system32\Adobe\Shockwave 11\SwHelper_1150596.exe -Update -1150596 -"Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322; InfoPath.1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30)" -"http://www.spilleland.com/spil/body/c2tlaTQ0NDdza2Vp.php"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: McAfee Security Scan Plus.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: Garmin Communicator Plug-In - https://my.garmin.com/mygarmin/m/GarminAxControl.CAB
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.portalbank.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.20.cab
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5 Control) - http://upload.facebook.com/controls/2008.10.10_v5.5.8/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {1C11B948-582A-433F-A98D-A8C4D5CC64F2} (20-20 3D Viewer) - http://kitchenplanner.ikea.com/DK/Core/Player/2020PlayerAX_Win32.cab
O16 - DPF: {1E54D648-B804-468d-BC78-4AFFED8E262E} (System Requirements Lab) - http://www.systemrequirementslab.com/srl_bin/sysreqlab_srl.cab
O16 - DPF: {26E6B759-DEEB-42A1-A21C-78CD29098411} (CPlayFirstFitnessDasControl Object) - http://absolutist.com/online/fitness_dash/FitnessDashWeb.1.0.0.11.cab
O16 - DPF: {49312E18-AA92-4CC2-BB97-55DEA7BCADD6} (WMI Class) - http://support.euro.dell.com/systemprofiler/SysProExe.CAB
O16 - DPF: {56336BCB-3D8A-11D6-A00B-0050DA18DE71} - http://software-dl.real.com/091a30b768c8bcb1c205/netzip/RdxIE601.cab
O16 - DPF: {5727FF4C-EF4E-4d96-A96C-03AD91910448} (System Requirements Lab) - http://www.srtest.com/srl_bin/sysreqlab_ind.cab
O16 - DPF: {639658F3-B141-4D6B-B936-226F75A5EAC3} (CPlayFirstDinerDash2Control Object) - http://www.arcadetown.com/swf/dinerdash2/DinerDash2.1.0.0.48.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1186734161499
O16 - DPF: {BAE1D8DF-0B35-47E3-A1E7-EEB3FF2ECD19} (CPlayFirstddfotgControl Object) - http://www.freeworldgroup.com/games6/dinerdash3/ddfotg.1.0.0.33.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8089245-3211-40F6-819B-9E5E92CD61A2} (FlashXControl Object) - https://mppv2flash3.valueactive.com/Betway/FlashAX.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: CA License Client (CA_LIC_CLNT) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmt.exe
O23 - Service: CA License Server (CA_LIC_SRVR) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmtd.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate1c990f382ffafad) (gupdate1c990f382ffafad) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Event Log Watch (LogWatch) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
O23 - Service: McAfee Security Scan Component Host Service (McComponentHostService) - McAfee, Inc. - C:\Programmer\McAfee Security Scan\2.0.181\McCHSvc.exe
O23 - Service: Panda Software Controller - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PsCtrls.exe
O23 - Service: Panda Function Service (PAVFNSVR) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PavFnSvr.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Fælles filer\Panda Security\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda On-Access Anti-Malware Service (PAVSRV) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\pavsrvx86.exe
O23 - Service: Panda Host Service (PSHost) - Panda Security International - c:\programmer\panda security\panda global protection 2011\firewall\PSHOST.EXE
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Security S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PsImSvc.exe
O23 - Service: Panda PSK service (PskSvcRetail) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PskSvc.exe
O23 - Service: Panda TPSrv (TPSrv) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\TPSrv.exe
O23 - Service: Dell Wireless WLAN Tray Service (wltrysvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\WLTRYSVC.EXE

--
End of file - 11129 bytes
Avatar billede emgive Nybegynder
11. januar 2011 - 10:18 #6
Det ser ud til at det virker nu, er ikke rendt ind i nogle forhindringer de sidste par dage, så læg lige et svar så jeg kan give dig point.

Tusind tak

Eva.
Avatar billede patrick14 Nybegynder
14. januar 2011 - 20:49 #7
Undskyld at jeg lige blander mig, men bruger du en proxy server til at gå på nettet med?
Avatar billede fromsej Praktikant
15. januar 2011 - 10:24 #8
Nej, det er en del af infektionen.
15. januar 2011 - 10:38 #9
<emgive>: ... derfor skal

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = http=127.0.0.1:23012

med i 'fix' proceduren i #4 !!!
Prøv lige igen!!!
Avatar billede emgive Nybegynder
15. januar 2011 - 11:59 #10
Hej igen

Okay, det har jeg nu gjort, nu ser det således ud:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\TPSrv.exe
C:\PROGRAMMER\PANDA SECURITY\PANDA GLOBAL PROTECTION 2011\WebProxy.exe
C:\WINDOWS\System32\WLTRYSVC.EXE
C:\WINDOWS\System32\bcmwltry.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PsCtrls.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PavFnSvr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Panda Security\PavShld\pavprsrv.exe
c:\programmer\panda security\panda global protection 2011\firewall\PSHOST.EXE
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PsImSvc.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PskSvc.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\pavsrvx86.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\AVENGINE.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\WLTRAY.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\APVXDWIN.EXE
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\Programmer\McAfee Security Scan\2.0.181\SSScheduler.exe
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\SRVLOAD.EXE
C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PavBckPT.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Virusproblemer 07122010\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\IE\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\5.6.5612.1312\swg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Broadcom Wireless Manager UI] C:\WINDOWS\system32\WLTRAY.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\Inicio.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Shockwave Updater] C:\WINDOWS\system32\Adobe\Shockwave 11\SwHelper_1150596.exe -Update -1150596 -"Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322; InfoPath.1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30)" -"http://www.spilleland.com/spil/body/c2tlaTQ0NDdza2Vp.php"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: McAfee Security Scan Plus.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: Garmin Communicator Plug-In - https://my.garmin.com/mygarmin/m/GarminAxControl.CAB
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.portalbank.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.20.cab
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5 Control) - http://upload.facebook.com/controls/2008.10.10_v5.5.8/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {1C11B948-582A-433F-A98D-A8C4D5CC64F2} (20-20 3D Viewer) - http://kitchenplanner.ikea.com/DK/Core/Player/2020PlayerAX_Win32.cab
O16 - DPF: {1E54D648-B804-468d-BC78-4AFFED8E262E} (System Requirements Lab) - http://www.systemrequirementslab.com/srl_bin/sysreqlab_srl.cab
O16 - DPF: {26E6B759-DEEB-42A1-A21C-78CD29098411} (CPlayFirstFitnessDasControl Object) - http://absolutist.com/online/fitness_dash/FitnessDashWeb.1.0.0.11.cab
O16 - DPF: {49312E18-AA92-4CC2-BB97-55DEA7BCADD6} (WMI Class) - http://support.euro.dell.com/systemprofiler/SysProExe.CAB
O16 - DPF: {56336BCB-3D8A-11D6-A00B-0050DA18DE71} - http://software-dl.real.com/091a30b768c8bcb1c205/netzip/RdxIE601.cab
O16 - DPF: {5727FF4C-EF4E-4d96-A96C-03AD91910448} (System Requirements Lab) - http://www.srtest.com/srl_bin/sysreqlab_ind.cab
O16 - DPF: {639658F3-B141-4D6B-B936-226F75A5EAC3} (CPlayFirstDinerDash2Control Object) - http://www.arcadetown.com/swf/dinerdash2/DinerDash2.1.0.0.48.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1186734161499
O16 - DPF: {BAE1D8DF-0B35-47E3-A1E7-EEB3FF2ECD19} (CPlayFirstddfotgControl Object) - http://www.freeworldgroup.com/games6/dinerdash3/ddfotg.1.0.0.33.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8089245-3211-40F6-819B-9E5E92CD61A2} (FlashXControl Object) - https://mppv2flash3.valueactive.com/Betway/FlashAX.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: CA License Client (CA_LIC_CLNT) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmt.exe
O23 - Service: CA License Server (CA_LIC_SRVR) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmtd.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate1c990f382ffafad) (gupdate1c990f382ffafad) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Event Log Watch (LogWatch) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
O23 - Service: McAfee Security Scan Component Host Service (McComponentHostService) - McAfee, Inc. - C:\Programmer\McAfee Security Scan\2.0.181\McCHSvc.exe
O23 - Service: Panda Software Controller - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PsCtrls.exe
O23 - Service: Panda Function Service (PAVFNSVR) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PavFnSvr.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Fælles filer\Panda Security\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda On-Access Anti-Malware Service (PAVSRV) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\pavsrvx86.exe
O23 - Service: Panda Host Service (PSHost) - Panda Security International - c:\programmer\panda security\panda global protection 2011\firewall\PSHOST.EXE
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Security S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PsImSvc.exe
O23 - Service: Panda PSK service (PskSvcRetail) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\PskSvc.exe
O23 - Service: Panda TPSrv (TPSrv) - Panda Security, S.L. - C:\Programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\TPSrv.exe
O23 - Service: Dell Wireless WLAN Tray Service (wltrysvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\WLTRYSVC.EXE

--
End of file - 11108 bytes

Bedst som jeg troede at alt var ok, så havde jeg i går igen problemer med det hele, så håber at det løser sig.

Mvh Eva
15. januar 2011 - 19:54 #11
(Andre må gerne byde inde her...)
Avatar billede fromsej Praktikant
17. januar 2011 - 12:07 #12
Hent Combofix, og gem den i en mappe:
http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe

Åbn mappen med Combofix, højreklik et tomt sted i mappen, vælg Ny->tekstdokument, åbn tekstdokumentet, kopier følgende ind:

Killall::
Snapshot::

klik på Filer->Gem som, navngiv den CFScript, luk tekstdokumentet.

Tag så fat i den nye fil med musen, og før den hen over Combofix-filen, hvorefter du "giver slip" med musen.
http://www.fromsej.saknet.dk/billeder/swfcombo.gif
Så skulle Combofix gerne give sig til at arbejde. Muligvis vil den kræve en genstart, hvilket du skal tillade. Du bør ikke klikke på vinduet imens værktøjet kører, idet det kan få din computer til at fryse.
Kopier den fremkomne log herind.
Får du noget der ligner denne fejl.
Der blev forsøgt en ugyldig handling på en registreringsdatabasenøgle, som er blevet mærket til sletning
Så genstart, en gang mere, det burde løse det.
Avatar billede emgive Nybegynder
17. januar 2011 - 15:33 #13
Hej

Ok, jeg har forsøgt tat gøre det du beskriver og det ser også ud til at Combofix er i gang med at åbne, men jeg kommer ikke ind i noget egentligt program, og den siger heller ikke noget med genstart. Er det rigtigt nok, eller skal jeg ind i et program og se den "køre"???
Bare så jeg ikke gør noget forkert?
Og er det en ny Hijack This log du skal se, eller skal der komme noget fra Combofix?
Avatar billede fromsej Praktikant
18. januar 2011 - 10:17 #14
Der skulle gerne komme en log fra Combofix.
Avatar billede emgive Nybegynder
18. januar 2011 - 11:32 #15
Hej igen

Det tænkte jeg nok. Efter at den har forsøgt at starte op i over en time nu er den gået i stå igen. Jeg går ikke udfra at det skal tage så lang tid??? Tror snart jeg er ude i at gemme alt jeg skal bruge (og der er meget) og så simpelthen formatere hele lortet eller købe en ny pc. Det bliver vist det næste.
Avatar billede fromsej Praktikant
18. januar 2011 - 12:08 #16
Prøv at genstarte i fejlsikret, dobbeltklik så på Combofix, så burde det køre.
Avatar billede emgive Nybegynder
18. januar 2011 - 20:47 #17
Så har den kørt, det tog 4 timer og til sidst skrev den at den foreberedte logfil, men der kom aldrig noget frem. What to do?
Avatar billede fromsej Praktikant
19. januar 2011 - 10:04 #18
Prøv at køre Combofix en gang til i Normal, men hent lige en ny først.

http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe
Avatar billede emgive Nybegynder
21. januar 2011 - 10:43 #19
Så lykkedes det at fremtvinge en log, og den kommer her:

ComboFix 11-01-19.04 - Administrator 20-01-2011  20:04:05.2.1 - x86
Microsoft Windows XP Professional  5.1.2600.3.1252.45.1030.18.510.204 [GMT 1:00]
Kører fra: c:\virusproblemer 07122010\ComboFix1.exe
AV: Panda Global Protection 2011 *Disabled/Updated* {8BF935E7-731F-4115-B7A5-789FF5087595}
FW: Panda Personal Firewall 2011 *Disabled* {7B090DC0-8905-4BAF-8040-FD98A41C8FB8}

advarsel -DENNE MASKINE HAR IKKE GENOPRETTELSESKONSOL INSTALLERET !!
.

(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((  Andet, der er slettet  )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
---- Forrige Kørsel -------
.
c:\documents and settings\Administrator\Application Data\Adobe\AdobeUpdate .exe
c:\documents and settings\Administrator\Application Data\Adobe\plugs
c:\documents and settings\Administrator\Application Data\install
c:\documents and settings\Administrator\Menuen Start\Programmer\HDD Diagnostic
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\accessories\dirty_dishes.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\accessories\foodtray.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\accessories\heart1.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\accessories\heart2.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\accessories\heart3.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\accessories\menu_down.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\accessories\menu_up.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\accessories\mop_prop.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\accessories\ticket.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\music\cafe\cafe_music_a1.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\music\cafe\cafe_music_a2.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\music\cafe\cafe_music_a3.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\music\cafe\cafe_music_a4.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\music\mainmenumusic.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\baby_cry.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\chef_cook1.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\closing_time.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\customer_ditch.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\dialog_down.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\dialog_up.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\drink_table.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\expert.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\highchair_deliver.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\highchair_pickup.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\keystroke2.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\level_lose.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\level_win.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\menu_click.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\menu_rollover.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\mop_pickup.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\mop_spill.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\sfx_bring_check_1_snd.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\sfx_deliver_food_1_snd.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\sfx_dish_dropoff_1_snd.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\sfx_dropoff_drinks_1.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\sfx_food_ready_1_snd.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\sfx_gain_heart_1.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\sfx_get_drinks_1_snd.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\sfx_menu_down.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\sfx_party_arrive_1_snd.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\sfx_pencil_write_2.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\sfx_pickup_food_1_snd.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\sfx_seat_people_snd.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\spill.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\table_drink.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\audio\sfx\tip_2.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\backgrounds\flo_lose.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\backgrounds\flo_win.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\backgrounds\fullscreendialog.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\backgrounds\high_score_menu_bg.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\backgrounds\levelintro.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\backgrounds\levelintro.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\backgrounds\levelover.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\backgrounds\longdialog.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\backgrounds\longdialog.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\backgrounds\mainmenu.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\backgrounds\mainmenu_logo.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\backgrounds\popup.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\backgrounds\popup.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\backgrounds\textfield.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\backgrounds\upgrade_lines.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\arrowdown_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\arrowdown_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\arrowdown_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\arrowup_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\arrowup_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\arrowup_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\checkbox_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\checkbox_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\checkbox_rotated_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\checkbox_rotated_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\decor_highlight.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\decor_normal.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\decor_selected.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\dialog_button_a_large_1.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\dialog_button_a_large_2.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\dialog_button_a_large_3.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\dialog_button_a_small_1.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\dialog_button_a_small_2.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\dialog_button_a_small_3.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\dialog_button_a1.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\dialog_button_a2.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\dialog_button_a3.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\left_arrow_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\left_arrow_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\left_arrow_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\main_menu_button1_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\main_menu_button1_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\main_menu_button1_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\main_menu_button1_mask.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\main_menu_button2_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\main_menu_button2_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\main_menu_button2_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\main_menu_button2_mask.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\map_button_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\map_button_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\map_button_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\right_arrow_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\right_arrow_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\right_arrow_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\upgrade_down.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\upgrade_over.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\upgrade_up.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\buttons\welcome_player.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\config\actionpoints.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\config\career.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\config\customer.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\config\endless.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\config\global.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\config\powerups.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\cook\stove.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\cursor\arrow.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\cursor\click.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\cursor\click2.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\cursor\grab.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\cursor\open.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\dad_male\anim.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\dad_male\anim.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\dad_male\blue.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\dad_male\blue_legs.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\dad_male\legs.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\dad_male\red.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\dad_male\red_legs.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\kid_male\anim.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\kid_male\anim.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\kid_male\blue.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\kid_male\blue_legs.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\kid_male\legs.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\kid_male\red.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\kid_male\red_legs.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\mom_female\anim.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\mom_female\anim.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\mom_female\baby.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\mom_female\baby.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\mom_female\blue.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\mom_female\blue_baby.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\mom_female\blue_legs.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\mom_female\legs.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\mom_female\red.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\mom_female\red_baby.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\mom_female\red_legs.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\young_female\anim.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\young_female\anim.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\young_female\blue.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\young_female\blue_legs.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\young_female\legs.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\young_female\red.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\customers\young_female\red_legs.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\flo\idle.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\flo\idle.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\flo\lower.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\flo\lower.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\flo\upper.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\flo\upper.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\fonts\mercurius.mvec
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\bench.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\bench.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\blue_highchairbaby.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\chair.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\chair.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\dirt2top.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\dirt4top.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\dishcart.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\dishcart.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\green_highchairbaby.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\highchair_prop_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\highchair_prop_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\highchairbaby.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\highchairbaby.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\luxury_bench.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\luxury_bench.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\mop_station_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\mop_station_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\mop_station_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\podium.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\podium_heart.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\podium_heart.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\purple_highchairbaby.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\radio.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\red_highchairbaby.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\spill.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\spill.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\stereo.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\ticketstation.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\ticketstation.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\furniture\yellow_highchairbaby.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\help\family.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\help\help_dividerline.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\help\help1_colormatch1.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\help\help1_colormatch2.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\help\help1_noise.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\help\help1_score.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\help\help2_cleardishes.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\help\help2_givecheck.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\help\help2_pickupfood.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\help\help2_servefood.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\help\help2_takeorder.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\hiscore\local-hs-bb.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\hiscore\p1icon.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\layouts\career_1_1.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\layouts\career_1_2.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\layouts\career_1_3.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\layouts\career_1_4.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\layouts\career_1_5.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\layouts\career_1_6.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\layouts\endless_1_1.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\layouts\endless_1_1_a.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\layouts\endless_1_1_b.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\layouts\endless_1_1_c.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\playfirstlogo.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\background.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\chairs\blue.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\chairs\green.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\chairs\green.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\chairs\grey.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\chairs\red.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\food\cup1.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\food\food.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\food\food.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\frames\2_0.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\frames\2_1.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\furniture\drinkstation1_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\furniture\drinkstation1_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\furniture\drinkstation1_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\people\cook.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\people\cook.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\props\cup_prop1.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\tables\2top.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\tables\2top.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\tables\4top.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\tables\4top.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\upgrade_icons\cafe_icon_2_0.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\upgrade_icons\cafe_icon_2_1.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\cafe\upgrades.xml
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\restaurants\tableshadow.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\careerupgrade.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\choosedifficulty.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\closeconfirm.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\entername.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\game.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\getmoregames.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\help1.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\help2.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\hiscore.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\hiscoreinfo.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\hiscoresubmit.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\levelintro.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\levelover.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\loading.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\mainloop.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\mainmenu.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\ok.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\pause.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\style.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\upgrade.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\upsell.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\scripts\yesno.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\splash\aol_logo.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\splash\playfirst_logo.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\strings.xml
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\angersmoke.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\angersmoke.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\bubbles\request_bubble.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\bubbles\request_mop.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\bubbles\request_rejectmeal.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\chairflags.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\chairflags.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\check.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\checkmark.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\closed.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\coinflip.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\coinflip.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\decor_lines.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\dollar.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\expert.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\foodpoof.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\foodpoof.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\heartgrow.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\heartgrow.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\jar.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\jar.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\lives_icon.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\noisering.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\notes\music_boost_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\notes\music_boost_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\notes\music_boost_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\notes\music_boost_d.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\notes\music_boost_e.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\notes\music_boost_f.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\tablenumber_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\tablenumber_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\traynumber.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\tutorialarrow.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\tutorialbox.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\ui_base.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\ui_hand.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\ui_timer_off.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\ui_timer_on.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgradeanim.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_bench_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_bench_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_bench_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_drink_station1_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_drink_station1_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_drink_station1_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_luxury_bench_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_luxury_bench_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_luxury_bench_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_oven_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_oven_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_oven_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_podium_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_podium_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_podium_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_powerbars_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_powerbars_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_powerbars_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_radio_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_radio_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_radio_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_stereo_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_stereo_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_stereo_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_table_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_table_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\ui\upgrades\icon_table_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\upsell\dd1.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\upsell\dd2.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\upsell\dd3.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\assets\upsell\dd4.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.48\dinerdash2.exe
c:\windows\Downloaded Program Files\RdxIE.dll

.
(((((((((((((((((((((((((((((  Filer skabt fra 2010-12-20 til 2011-01-20  )))))))))))))))))))))))))))))))))))
.

2011-01-17 16:41 . 2011-01-17 16:41    --------    d-----w-    C:\Ibmtools
2011-01-17 16:27 . 2011-01-17 16:27    --------    d-----w-    c:\documents and settings\Administrator\Application Data\DeviceDoctorSoftware
2011-01-17 16:27 . 2011-01-17 16:27    --------    d-----w-    c:\programmer\Device Doctor
2011-01-14 13:08 . 2011-01-14 13:08    --------    d-----w-    c:\programmer\Ubisoft
2011-01-14 10:57 . 2011-01-14 10:57    --------    d-----w-    c:\documents and settings\Administrator\Application Data\Ubisoft
2011-01-14 10:47 . 2011-01-14 10:47    281760    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\atksgt.sys
2011-01-14 10:47 . 2011-01-14 10:47    25888    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\lirsgt.sys
2011-01-12 13:02 . 2011-01-12 13:02    --------    d-----w-    c:\documents and settings\LocalService\Application Data\McAfee
2011-01-09 11:56 . 2011-01-09 11:56    --------    d-----w-    c:\documents and settings\All Users\Application Data\McAfee
2011-01-09 11:56 . 2011-01-09 11:56    --------    d-----w-    c:\documents and settings\All Users\Application Data\McAfee Security Scan
2011-01-09 11:56 . 2011-01-12 13:01    --------    d-----w-    c:\programmer\McAfee Security Scan
2011-01-08 20:37 . 2011-01-08 20:37    --------    d-----w-    c:\programmer\CCleaner
2011-01-08 12:19 . 2011-01-08 12:19    388096    ----a-r-    c:\documents and settings\Administrator\Application Data\Microsoft\Installer\{45A66726-69BC-466B-A7A4-12FCBA4883D7}\HiJackThis.exe
2010-12-29 09:02 . 2010-12-29 09:02    --------    d-----w-    c:\documents and settings\Administrator\Lokale indstillinger\Application Data\Real
2010-12-29 09:00 . 2010-12-29 09:00    --------    d-----w-    c:\programmer\Fælles filer\xing shared
2010-12-27 18:23 . 2010-12-27 18:23    --------    d-----w-    c:\documents and settings\Administrator\.oces
2010-12-27 11:22 . 2010-12-27 11:22    --------    d-----w-    c:\programmer\ESET
2010-12-27 09:35 . 2010-12-27 09:35    --------    d-----w-    c:\documents and settings\All Users\Application Data\SUPERAntiSpyware.com
2010-12-27 09:35 . 2010-12-27 09:35    --------    d-----w-    c:\documents and settings\Administrator\Application Data\SUPERAntiSpyware.com
2010-12-26 22:14 . 2010-12-26 22:21    --------    d-----w-    c:\windows\system32\NtmsData

.
((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((  Find3M Rapport  ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
2011-01-20 09:06 . 2010-09-03 16:53    13880    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\COMFiltr.sys
2010-12-20 17:09 . 2010-12-08 10:29    38224    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\mbamswissarmy.sys
2010-12-20 17:08 . 2010-12-08 10:29    20952    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\mbam.sys
2010-11-04 10:19 . 2009-09-09 09:27    25741448    ----a-w-    c:\programmer\wmp11-windowsxp-x86-DA-DK.exe
2010-09-03 19:16 . 2010-09-03 19:15    34456880    ----a-w-    c:\programmer\QuickTimeInstaller.exe
2010-09-03 16:33 . 2010-09-03 16:05    20053920    ----a-w-    c:\programmer\GP11.exe
2010-08-25 11:27 . 2010-05-18 10:42    6259064    ----a-w-    c:\programmer\Silverlight.exe
2010-02-04 10:55 . 2010-02-04 10:54    3289608    ----a-w-    c:\programmer\celebrity_toolbar.exe
2010-01-29 13:40 . 2010-01-29 13:39    8003984    ----a-w-    c:\programmer\Silverlight_Developer.exe
2009-08-17 11:11 . 2009-08-16 12:18    87406880    ----a-w-    c:\programmer\GP10.exe
2009-07-12 18:48 . 2009-07-12 18:48    19178816    ----a-w-    c:\programmer\TomTomHOME2winlatest.exe
2009-07-02 10:47 . 2009-07-02 10:46    5377726    ----a-w-    c:\programmer\win2k_xp141950.exe
2009-07-01 10:15 . 2009-07-01 10:15    301384    ----a-w-    c:\programmer\dxwebsetup.exe
2008-04-07 16:24 . 2008-04-07 16:21    7525464    ----a-w-    c:\programmer\Free-SpyHunter-Scanner-Install.exe
2007-09-22 07:21 . 2007-09-22 07:20    51422520    ----a-w-    c:\programmer\iTunes742Setup.exe
1999-07-15 19:03 . 1999-07-15 19:03    34816    ----a-w-    c:\programmer\sierra.exe
.

(((((((((((((((((((((((((((((  SnapShot@2011-01-18_16.52.03  )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
+ 2011-01-19 10:01 . 2011-01-19 10:01    16384              c:\windows\Temp\Perflib_Perfdata_228.dat
+ 2010-09-03 16:42 . 2011-01-19 11:11    289216              c:\windows\system32\drivers\APPFCONT.DAT
.
(((((((((((((((((((((((((((((((((((  Start steder i reg.basen  ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
*Bemærk* tomme linier & lovlige standard linier vises ikke
REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"swg"="c:\programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe" [2007-09-11 68856]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"igfxtray"="c:\windows\system32\igfxtray.exe" [2005-09-20 94208]
"igfxhkcmd"="c:\windows\system32\hkcmd.exe" [2005-09-20 77824]
"igfxpers"="c:\windows\system32\igfxpers.exe" [2005-09-20 114688]
"SunJavaUpdateSched"="c:\programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe" [2010-05-14 248552]
"Broadcom Wireless Manager UI"="c:\windows\system32\WLTRAY.exe" [2006-11-01 1392640]
"BluetoothAuthenticationAgent"="bthprops.cpl" [2008-04-14 110592]
"Adobe Reader Speed Launcher"="c:\programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe" [2008-01-11 39792]
"APVXDWIN"="c:\programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\APVXDWIN.EXE" [2010-08-26 988480]
"SCANINICIO"="c:\programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\Inicio.exe" [2010-06-11 68928]
"QuickTime Task"="c:\programmer\QuickTime\qttask.exe" [2010-08-10 421888]

[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"CTFMON.EXE"="c:\windows\System32\CTFMON.EXE" [2008-04-14 15360]
"DWQueuedReporting"="c:\progra~1\FLLESF~1\MICROS~1\DW\dwtrig20.exe" [2007-03-22 39264]

c:\documents and settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Start\
McAfee Security Scan Plus.lnk - c:\programmer\McAfee Security Scan\2.0.181\SSScheduler.exe [2010-1-15 255536]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows nt\currentversion\winlogon\notify\avldr]
2010-03-24 10:55    55552    ----a-w-    c:\windows\system32\avldr.dll

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\PskSvcRetail]
@="Service"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\iTunesHelper]
2010-07-21 13:53    141608    ----a-w-    c:\programmer\iTunes\iTunesHelper.exe

[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile]
"EnableFirewall"= 0 (0x0)

[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\AuthorizedApplications\List]
"%windir%\\system32\\sessmgr.exe"=
"%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe"=
"c:\\Programmer\\Messenger\\msmsgs.exe"=
"c:\\Programmer\\iTunes\\iTunes.exe"=
"c:\\Programmer\\Ubisoft\\Related Designs\\ANNO 1404\\Anno4.exe"=
"c:\\Programmer\\Ubisoft\\Related Designs\\ANNO 1404\\tools\\Anno4Web.exe"=
"c:\\Programmer\\Panda Security\\Panda Global Protection 2011\\ApVxdWin.exe"=

[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\IcmpSettings]
"AllowInboundEchoRequest"= 1 (0x1)

R0 pavboot;Panda boot driver;c:\windows\system32\drivers\pavboot.sys [03-09-2010 17:40 26696]
R1 APPFLT;App Filter Plugin;c:\windows\system32\drivers\APPFLT.SYS [03-09-2010 17:41 76296]
R1 DSAFLT;DSA Filter Plugin;c:\windows\system32\drivers\dsaflt.sys [03-09-2010 17:42 53256]
R1 FNETMON;NetMon Filter Plugin;c:\windows\system32\drivers\fnetmon.sys [03-09-2010 17:41 22024]
R1 IDSFLT;Ids Filter Plugin;c:\windows\system32\drivers\idsflt.sys [03-09-2010 17:42 193800]
R1 NETFLTDI;Panda Net Driver [TDI Layer];c:\windows\system32\drivers\NETFLTDI.SYS [03-09-2010 17:41 159112]
R1 ShldDrv;Panda File Shield Driver;c:\windows\system32\drivers\ShlDrv51.sys [03-09-2010 17:36 37896]
R1 WNMFLT;Wifi Monitor Filter Plugin;c:\windows\system32\drivers\wnmflt.sys [03-09-2010 17:42 46856]
R2 AmFSM;AmFSM;c:\windows\system32\drivers\amm8651.sys [03-09-2010 17:37 59080]
R2 LogWatch;Event Log Watch;c:\programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe [20-09-2002 17:29 53248]
R2 PavProc;Panda Process Protection Driver;c:\windows\system32\drivers\PavProc.sys [03-09-2010 17:36 163336]
R2 PskSvcRetail;Panda PSK service;c:\programmer\Panda Security\Panda Global Protection 2011\psksvc.exe [03-09-2010 17:40 28992]
R3 NETIMFLT01060042;PANDA NDIS IM Filter Miniport v1.6.0.42;c:\windows\system32\drivers\neti1642.sys [03-09-2010 17:37 199688]
R3 PavTPK.sys;PavTPK.sys;\??\c:\windows\system32\PavTPK.sys --> c:\windows\system32\PavTPK.sys [?]
S1 SASDIFSV;SASDIFSV;\??\c:\docume~1\ADMINI~1\LOKALE~1\Temp\SAS_SelfExtract\SASDIFSV.SYS --> c:\docume~1\ADMINI~1\LOKALE~1\Temp\SAS_SelfExtract\SASDIFSV.SYS [?]
S1 SASKUTIL;SASKUTIL;\??\c:\docume~1\ADMINI~1\LOKALE~1\Temp\SAS_SelfExtract\SASKUTIL.SYS --> c:\docume~1\ADMINI~1\LOKALE~1\Temp\SAS_SelfExtract\SASKUTIL.SYS [?]
S2 gupdate1c990f382ffafad;Tjenesten Google Update (gupdate1c990f382ffafad);c:\programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe [17-02-2009 12:33 133104]
S2 SSPORT;SSPORT;\??\c:\windows\system32\Drivers\SSPORT.sys --> c:\windows\system32\Drivers\SSPORT.sys [?]
S3 {E2B953A7-195A-44F9-9BA3-3D5F4E32BB55};AIM 3.0 Part 01 Codec Driver CH-7009-B;c:\windows\system32\drivers\wA301b.sys [08-06-2004 14:21 33847]
S3 CA_LIC_CLNT;CA License Client;c:\programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmt.exe [20-09-2002 17:27 77824]
S3 CA_LIC_SRVR;CA License Server;c:\programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmtd.exe [20-09-2002 17:41 77824]
S3 ComFiltr;Panda Anti-Dialer;c:\windows\system32\drivers\COMFiltr.sys [03-09-2010 17:53 13880]
S3 McComponentHostService;McAfee Security Scan Component Host Service;c:\programmer\McAfee Security Scan\2.0.181\McCHSvc.exe [15-01-2010 13:49 227232]
S3 USBAAPL;Apple Mobile USB Driver;c:\windows\system32\drivers\usbaapl.sys [07-07-2009 10:19 41984]
.
Indhold af mappen 'Planlagte Opgaver'

2011-01-19 c:\windows\Tasks\AppleSoftwareUpdate.job
- c:\programmer\Apple Software Update\SoftwareUpdate.exe [2007-08-29 11:34]

2011-01-20 c:\windows\Tasks\Google Software Updater.job
- c:\programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe [2007-05-07 12:56]

2011-01-20 c:\windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job
- c:\programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2009-02-17 11:32]

2011-01-20 c:\windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job
- c:\programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2009-02-17 11:32]

2011-01-20 c:\windows\Tasks\OGALogon.job
- c:\windows\system32\OGAEXEC.exe [2009-08-03 14:07]

2011-01-20 c:\windows\Tasks\User_Feed_Synchronization-{4D3605F8-CFDE-4C9C-A160-C57B2FA1DEEC}.job
- c:\windows\system32\msfeedssync.exe [2006-10-17 02:31]
.
------- Yderligere scanning -------
.
uStart Page = hxxp://www.google.dk/
uSearchMigratedDefaultURL = hxxp://www.Google.com/
uDefault_Search_URL = hxxp://www.Google.com/
mSearch Bar = hxxp://www.Google.com/
mSearchMigratedDefaultURL = hxxp://www.Google.com/
uInternet Settings,ProxyOverride = <local>
uInternet Settings,ProxyServer = http=127.0.0.1:23012
uSearchAssistant = hxxp://www.Google.com/
uSearchURL,(Default) = hxxp://www.google.com/search?q=%s
mSearchURL = hxxp://www.Google.com/
IE: E&ksporter til Microsoft Excel - c:\progra~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
IE: Send til &Bluetooth - c:\programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie_ctx.htm
DPF: Garmin Communicator Plug-In - hxxps://my.garmin.com/mygarmin/m/GarminAxControl.CAB
DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} - hxxps://www.portalbank.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.20.cab
DPF: {26E6B759-DEEB-42A1-A21C-78CD29098411} - hxxp://absolutist.com/online/fitness_dash/FitnessDashWeb.1.0.0.11.cab
.
- - - - TOMME GENVEJE FJERNET - - - -

WebBrowser-{FD2FD708-1F6F-4B68-B141-C5778F0C19BB} - (no file)
WebBrowser-{D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - (no file)

**************************************************************************

catchme 0.3.1398 W2K/XP/Vista - rootkit/stealth malware detector by Gmer, http://www.gmer.net
Rootkit scan 2011-01-20 20:20
Windows 5.1.2600 Service Pack 3 NTFS

scanner skjulte processer ...

scanner skjulte autostarter ...

scanner skjulte filer ...

scanning gennemført med succes
skjulte filer: 0

**************************************************************************

Stealth MBR rootkit/Mebroot/Sinowal/TDL4 detector 0.4.2 by Gmer, http://www.gmer.net
Windows 5.1.2600 Disk: FUJITSU_MHT2040AH rev.006C -> Harddisk0\DR0 -> \Device\Ide\IdePort0 P0T0L0-3

device: opened successfully
user: MBR read successfully

Disk trace:
called modules: ntoskrnl.exe catchme.sys CLASSPNP.SYS disk.sys >>UNKNOWN [0x82EF9555]<<
c:\docume~1\ADMINI~1\LOKALE~1\Temp\catchme.sys
_asm { PUSH EBP; MOV EBP, ESP; PUSH ECX; MOV EAX, [EBP+0x8]; CMP EAX, [0x82eff7b0]; MOV EAX, [0x82eff82c]; PUSH EBX; PUSH ESI; MOV ESI, [EBP+0xc]; MOV EBX, [ESI+0x60]; PUSH EDI; JNZ 0x20; MOV [EBP+0x8], EAX;  }
1 nt!IofCallDriver[0x804E37D5] -> \Device\Harddisk0\DR0[0x82F91AB8]
3 CLASSPNP[0xF86A7FD7] -> nt!IofCallDriver[0x804E37D5] -> [0x82FD7B40]
\Driver\atapi[0x82EE49E8] -> IRP_MJ_CREATE -> 0x82EF9555
kernel: MBR read successfully
_asm { XOR AX, AX; MOV SS, AX; MOV SP, 0x7c00; STI ; PUSH AX; POP ES; PUSH AX; POP DS; CLD ; MOV SI, 0x7c1b; MOV DI, 0x61b; PUSH AX; PUSH DI; MOV CX, 0x1e5; REP MOVSB ; RETF ; MOV BP, 0x7be; MOV CL, 0x4; CMP [BP+0x0], CH; JL 0x2e; JNZ 0x3a;  }
detected disk devices:
\Device\Ide\IdeDeviceP0T0L0-3 -> \??\IDE#DiskFUJITSU_MHT2040AH_______________________006C____#5&2bbea912&0&0.0.0#{53f56307-b6bf-11d0-94f2-00a0c91efb8b} device not found
detected hooks:
\Driver\atapi DriverStartIo -> 0x82EF939B
user & kernel MBR OK
Warning: possible TDL3 rootkit infection !

**************************************************************************
.
--------------------- LÅSTE REGISTRERINGS NØGLER ---------------------

[HKEY_USERS\S-1-5-21-789336058-492894223-1060284298-500\Software\Microsoft\Internet Explorer\User Preferences]
@Denied: (2) (Administrator)
"88D7D0879DAB32E14DE5B3A805A34F98AFF34F5977"=hex:01,00,00,00,d0,8c,9d,df,01,15,
  d1,11,8c,7a,00,c0,4f,c2,97,eb,01,00,00,00,a7,37,72,2b,c5,cc,02,43,b6,84,7c,\
"2D53CFFC5C1A3DD2E97B7979AC2A92BD59BC839E81"=hex:01,00,00,00,d0,8c,9d,df,01,15,
  d1,11,8c,7a,00,c0,4f,c2,97,eb,01,00,00,00,a7,37,72,2b,c5,cc,02,43,b6,84,7c,\
.
--------------------- DLLs startet under kørende Processer ---------------------

- - - - - - - > 'winlogon.exe'(1600)
c:\windows\system32\avldr.dll
.
Gennemført tid: 2011-01-20  20:26:23
ComboFix-quarantined-files.txt  2011-01-20 19:26

Pre-Kørsel: 13.603.627.008 byte ledig
Post-Kørsel: 13.744.164.864 byte ledig

- - End Of File - - 0B388D13D8A3EBC12DC468A38DEAAB79
Avatar billede emgive Nybegynder
21. marts 2011 - 14:30 #20
den var åbenbart for svær. Problemet er løst, har købt ny pc. Ellers tak for hjælpen.