Avatar billede vbchristian Nybegynder
07. januar 2011 - 16:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Knitren i headset

Jeg fik i julegave et Steelseries Spectrum 5XB headset til xbox360. Det har virket fint indtil nu, men i de sidste dage er det begyndt at knitre en smule i højre del. Har prøvet at slutte det til computeren og der er ingen knitren. Man tilslutter headsettet til Xbox'en ved at sætte en USB i den og de to lydkabler.

Christian
Avatar billede hitmanpaany Nybegynder
07. januar 2011 - 17:00 #1
måske en løs forbindelse i den usb-omskifter.

prøv og brug usb-omskifteren i computeren eller anden enhed, og se om det forsætter.
Avatar billede vbchristian Nybegynder
07. januar 2011 - 17:04 #2
når jeg sætter den i computeren er det det samme som når den sidder i xbox'en. der er stadig en lille knitre lyd i højre øre som kommer og går. Men jeg har knap nop flyttet det. Skal jeg aflevere det tilbage?
Avatar billede vbchristian Nybegynder
07. januar 2011 - 17:05 #3
jeg tror kun usb'en er der for strøm til headsettet
Avatar billede hitmanpaany Nybegynder
07. januar 2011 - 17:11 #4
jah det ville jeg gøre hvis jeg var dig.. den er jo pæn ny... og den skal jo bare køre over garanti....