Avatar billede walkie84 Nybegynder
07. januar 2011 - 11:31 Der er 1 løsning

Problemer med at finde CSS

Hej alle,

Jeg har sat en server op (Windows server 2003) og installeret PHP5 som jeg har sat op med IIS 6.
Jeg har fået det til at virke, så den upfører PHP fint - dog har jeg det problem at den ikke henter min css fil ordentligt?!?

Jeg linker til css filen som jeg plejer på en webhotel, når den ligger i samme folder.
<link rel='stylesheet' href='style.css' type='text/css' />
Hvis jeg på serveren prøver at tilgå filen i en browser: (http://localhost/style.css) kan den heller ikke "vise" den. Er det extension som skal tilføjes før det kan læses?

Fysisk ligger php og css filen sådan her på serveren: c:\inetpub\wwwroot\

Er der noget opsætning jeg mangler?

Mvh
Morten
Avatar billede walkie84 Nybegynder
07. januar 2011 - 13:17 #1
Ok, jeg fandt så ud af det efter lang tids søgen hehe.

Hvis der er andre som har samme problem, så er dette løsningen:

http://img401.imageshack.us/img401/3336/dumt.png