Avatar billede mgl1986 Nybegynder
05. januar 2011 - 13:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

computerskærme til mac

Hej.

Jeg havde tænkt mig at skulle investere i 2 widescreen computerskærme, men ved ikke hvilke jeg skal gå efter.

Jeg sidder på en stationær Mac Pro ogbruger meget min computer til at klippe i Final Cut Pro. Derfor skal det gerne være 2 skærme som der gerne må være en god farve på og en god kontrast.

Sidder i øvrigt med et gammelt Nvidia GeForce 7300 GT grafikkort. Det regner jeg også med at skulle skifte ud så at jeg netop kan sætte 2 skærme til computeren.

Er der nogen der kan hjælpe/ komme med et godt forslag, er det noget jeg vil sætte store pris på.

På forhånd tak.
Avatar billede soduno Novice
05. januar 2011 - 13:24 #1
Er apple's egen skærme for dyre? For de står ellers kniv-skarpe.
http://store.apple.com/dk/product/MC007DS/A?fnode=MTY1NDA5OQ&mco=MTkwMzc1NDA
Avatar billede mgl1986 Nybegynder
05. januar 2011 - 14:16 #2
Ja, de er alt, alt for dyre.
Tænker mere i en prisklasse på maks. 1.500 kr
Avatar billede soduno Novice
05. januar 2011 - 14:49 #3
Går ud fra du mener 1500 kr. hver.
Dem her er rigtig gode - har savlet over dem flere gange:

http://www.proconsult.dk/katalog/m_disp/s_disp-100/1920.1080/monph-221el2sb.html
Avatar billede blackunicorn Nybegynder
05. januar 2011 - 16:10 #4
Avatar billede mgl1986 Nybegynder
21. februar 2011 - 13:23 #5
Hej.
Så har jeg fået anskaffet mig de 2 skærme. De er rigtige gode