Avatar billede zanfyste Nybegynder
04. januar 2011 - 23:20 Der er 6 kommentarer

Win 7 Stop fejl = blå skærm. Fejl 7e

Jeg har lige installeret Windows 7 på en gammel computer jeg havde til at stå.

Men ca efter en time kommer der så en blå stop fejl frem.

I kan se et billede af fejlen her
http://billedeupload.dk/photo/2011-01/8cb2fc54/04012011627.jpg.html

Og partition er på 15 Gb. Så det burde jo være nok.

lidt specifikation på computeren

Cpu P4 3.2 GHz
Ram 1 GB
Bundkort Asrock P4v88

Den burde da være rigelig hurtig til at køre noget ftp og web server. Og så måske også en cs server samtidig.

Ville være rart hvis der var nogen der ved hvad der kan være galt.
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. januar 2011 - 23:47 #1
Ja det bundkort har jeg også indstalleret på uden problemer men Microsoft skriver minimum 16Gb og så er der ikke meget plads til opdateringer og programmer.
Avatar billede coderdk Praktikant
04. januar 2011 - 23:49 #2
Jeg ville se om der var en opdatering af netværkskortsdriveren.
Men opdater alle drivere, lydkort, videokort osv.

Du har ikke netlimiter kørende vel?
Avatar billede Blueeyez Mester
04. januar 2011 - 23:53 #3
Har du selv installeret driverne eller brugt dem windows 7 har smidt i din pc?
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. januar 2011 - 00:16 #4
Jeg er lige blevet færdig med at indstallere win7 ultimate 32Bit på en bekendts pc efter 54 opdateringer fylder det 15.418.740.642 så jeg er sikker på du får problemer
Avatar billede zanfyste Nybegynder
05. januar 2011 - 00:30 #5
coderdk
netlimiter har jeg ikke kørende. Men har dumeter5 istedet for.
Ja jeg satte den også til at installere alle opdateringer. Og så siger min der stadig er 2 GB ledig.

Og det er faktisk også win7 ultimate 32Bit som jeg har installeret
Men er sq lige før jeg bare installere XP det kører bare.

Men synes bare ikke lige jeg kan se hvordan det kan hænge sammen.

På C drevet siger den da der er 1.76 GB ledig plads tilbage.

Men var nu meningen computeren bare skulle bruges som server, indtil den står af en dag.
Avatar billede zanfyste Nybegynder
08. januar 2011 - 04:57 #6
Hvem af jer ville have point.

Endte med at computeren ikke kunne starte op til sidst.