Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2011 - 15:49 Der er 3 kommentarer

GrabMe

Har netop købt en GrabMe i Bilka til overspilning af VHS til Bærbar PC.
Efter indlæsning af program får jeg fejl ved at vælge capture. I det næste skærmbillede giver den fejl ved at gå til noget tekstlignende som billeder. Det kan man vælge, men her går det altså galt.
Jeg har læst på denne side, at der skal sættes flueben i video input, men dette felt er ikke skivebart. Det fremgår heller ikke af den medfølgende manual.
PC'en opfylder systemkravene.
Kan nogen hjælpe, vil jeg være meget taknemmelig!
04. januar 2011 - 17:55 #1
Velkommen til E. ...

Under hvilket OS-System ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2011 - 10:13 #2
Windows Vista, hvor ser jeg OS-System?

Foreløbig tak!
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2011 - 11:15 #3
Har fundet en anden løsning, som ganske simpelt er scartkabel mellem video og harddiskoptager. Efterfølgende kopieres til DVD-R, som så via et konverteringsprogram kan lægges på PC'ens harddisk.
En lidt lang vej, men den virker.

mvh
Ebbe Schou