Avatar billede plektor Nybegynder
03. januar 2011 - 18:24 Der er 1 løsning

DLNA ml. sony NX710 og Macbook pro

Hej alle.

Jeg har et spørgsmål som jeg håber nogle af jer kloge mennesker herinde kan hjælpe mig med.
Jeg har en macbook pro 15" med en i7 CPU med EyeTV (og dermed Eyeconnect installeret). Derudover er jeg den lykkelige ejer af et Sony NX710 40" TV. Denne skærm kan gå ind på min mac (via Eyeconnect) og afspille mit musikbibliotek. Mit problem er dog:
Jeg synes der går enormt lang tid fra jeg starter macen / TV'et indtil serveren "macbook pro" er tilgængelig på tv'et - Er der nogle herinde der kan komme med en forklaring / løsning hertil? - Bortset fra ventetiden virker det dog fint...

Jeg takker på forhånd.

/Plektor
Avatar billede plektor Nybegynder
10. januar 2011 - 22:00 #1
Hentede trialversionen af Eyeconnect (Selvom det er inkluderet med EYEtv) og nu virker det. Selv efter trial perioden på 30 dage udløber, vil den stadig have Audio-only access.