Avatar billede Grumme100 Nybegynder
03. januar 2011 - 11:47 Der er 12 kommentarer

Ny hjemmeside til mini Firma

Hej mig og min kammerat har tænkt sig at starte et IS selsskab, hvor vi tilbyder forskellige IT-løsninger til folk. Men til det skal vi bruge et design, og grundkoden.
Det er meningen vi vil sælge IT-løsninger, såsom server opsætninger, routerkonfigurationer osv. både til private og virksomheder.
Så siden må gerne være så simpel som muligt, et stilrent design, som er så overskueligt som muligt.

Det må gerne være kodet ind i et CMS system, så vi har mulighed for selv at redigere i det.
i menu'en vil vi have:

Nyheder:
Priser:
Information:
Anmeldelser:
Guides:
Kontakt:
Forum:

Så hvis der er nogle der har lyst til at give sig i kast med det, så kontakt mig endelig - Så må vi finde ud af noget.

Men i hvertfald gerne i et CMS system, så vi altid senere selv kan sætte det op :-)..
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. januar 2011 - 12:17 #1
I har ikke tænkt på at lave det selv? Wordpress, Joomla osv, har et hav af gratis temaer man kan bruge.
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. januar 2011 - 12:18 #2
Og det er let at selv sætte op (specielt wordpress).
Avatar billede Grumme100 Nybegynder
03. januar 2011 - 12:25 #3
Michael, ja jeg ved det godt, og har kigget på wordpress. Men vi vil hellere betale os fra det, også få et ordenligt unikt design, med vores logo osv :).

Så nogle der er friske?
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. januar 2011 - 12:52 #4
Kan kode, ændre, tilpasse osv, men design er jeg desværre ussel til. Men det letteste (billigste) vil nok være at få et design til wordpress eller lignende og så tilpasse det til jeres behov.
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. januar 2011 - 12:54 #5
PS. Og der er ingen problemer i at sætte jeres logo ind i wordpress eller hvilket andet CMS system. Skal i have kodet jeres eget CMS system, bliver det hurtigt en dyr affære.
Avatar billede Grumme100 Nybegynder
03. januar 2011 - 13:00 #6
Det ved jeg godt Michael Stim, men spørgsmålet er om du er frisk på at give det et forsøg. Vi skal bare have fat i et design først. Hvis vi får det kan du vel integerere det i Wordpress :)?
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. januar 2011 - 13:29 #7
Der sker ikke rigtigt noget når jeg skriver her på eksperten. Men jeg kan sagtens integrere et design.
Avatar billede VSI-Group Nybegynder
03. januar 2011 - 14:32 #8
VSI Group vil heller end gerne påtage sig denne opgave for et beskedent beløb af 5.000 kr.

Dette inkludere en lang række moduler, vi bygger siden i WordPress så i selv har mulighed for at videreudvikle, rette og rdigerer osv. i jeres hjemmeside.

Derudover inkluderer prisen et unikt design udarbejdet lige efter jeres ønsker og der vil afslutningsvist blive afholdt et fjerkursus der har til formål at sikre at i er i stand til selv at rette og tilpasse jeres hjemmeside.

Hvis det har jeres interesse, er i velkommen til at kontakte mig på nedenstående kontaktinformationer.

De bedste hilsner

Mikkel Schmidt
ms(at)vsi-group.dk
www.vsi-group.dk
Avatar billede flope Nybegynder
04. januar 2011 - 11:50 #9
Hejsa,

Smid mig en mail på nicolaiblas(a)gmail.com, så kontakter jeg Jer med yderligere informationer :-)
Avatar billede mywebcreations Nybegynder
04. januar 2011 - 21:39 #10
Hej Grumme100,

Du er velkommen til at skrive til undertegnede for et unik og professionel løsning.

Udvalgte web-referencer:
http://nordanic.dk
http://pingala.dk
http://plusevent.dk
http://plt.dk

Med venlig hilsen
Kim H. T
My Web Creations I/S
kim@mywebcreations.dk
Webfreelancere.com
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2011 - 21:55 #11
Hvis ikke nogen har meldt sig på banen, vil jeg gerne tilbyde min hjælp til jeres ønsker. Jeg har et bredt kendskab til forskellige CMS systemer, og kan sagtens hjælpe jer for et mere beskedent beløb.

Kontakt mig hvis det har interesse :)

Hilsen Frank
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
13. januar 2011 - 20:46 #12
Jeg ved godt det måske er lidt sent, men hvis i endnu ikke har fundet en til at løse opgaven giver jeg gerne et tilbud på design og integrering i Joomla CMS.

Se gerne referencer på http://www.infront.dk/referencer.html og send mig gerne en mail på kaspser(a)infront.dk hvis det har interesse.