Avatar billede gadensgaard Nybegynder
02. januar 2011 - 19:54 Der er 1 løsning

Kan ikke se filer i delte mapper

Hej Eksperter

Jeg har et setup med 2 windows computere - en med vista og en med 7. Den ene computer (Vista) har en harddisk med 2 partitioner - en primær partition med windows og alle installerede programmer, og den anden partition som et netværksdrev.

"Netværksdrevet" er delt på netværket til alle brugere. Fra den anden computer har jeg så mounted netværksdrevet så jeg har adgang til filer og mapper på drevet fra begge computere.

Her kommer mit problem så:

Siden den 9/12/2010 kan jeg ikke længere se filer fra den ene computer hvis filerne er oprettet fra den anden. Problemet er det samme fra begge computere. Der er adgang til alle gamle filer og mapper, men efter 9/12 kan jeg kun se filer på computerne hvis de er oprettet på den computer jeg sidder ved.

Jeg har tjekket windows update for opdateringer, og der er ikke andet en opdateringer af antivirus definitioner den pågældende dato og dagene omkring.

Jeg kan oprette filer og mapper fra begge computere, men jeg kan som sagt ikke se de oprettede filer/mapper fra den anden computer. Jeg kan oprette mapper med samme navn fra begge computere uden at det giver konflikt.

Har i nogen forslag?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
02. januar 2011 - 21:39 #1
Jeg lukker lige igen, det var en fejl 40. Beklager!