Avatar billede nippo Nybegynder
28. december 2010 - 22:46 Der er 1 løsning

Mirror's Edge vil ikke loade første level efter training.

Hej Eksperter!

Jeg har lige købt Mirror's Edge i Steam's Juleudsalg. Derfor er det da obligatorisk at det lige skal prøves. Da jeg startede spillet op syntes ingen problemer. Jeg kørte igennem training som er i starten af spillet uden problemer. Da jeg var færdig med training fortsatte jeg til "selve spillet". Loading screen kommer frem som den skal, men da den har loadet færdigt bliver skærmen hvid og det ser egentlig bare ud som om at spillet "ikke svarer" Jeg lukker det med jobliste og prøver fustreret igen og igen. Til sidst måtte jeg lægge en tråd på Yahoo answers og eksperten for at få hjælp.  SVAR BEDES HURTIGST MULIGT / ASAP!

Hilsen nippo.
Avatar billede nippo Nybegynder
31. december 2010 - 22:46 #1
Hej, jeg fandt selv svaret.
Jeg hentede bare en ny savegame fra
http://www.cheathappens.com/show_download.asp?ID=25040
og dernæst erstattede jeg den eksisterende savegame, og derved fixede den det på en eller anden måde.