Avatar billede kasperk2005 Praktikant
28. december 2010 - 12:56 Der er 3 kommentarer

Reply alle i folder i Outlook

Hej,

Jeg har fået en del ansøgninger på et job, og samlet alle ansøgningerne i en mappe. For at undgå at skulle igennem 500 mails vil jeg godt give dem alle et standard-afslag.

Hvordan gør jeg det bedst?
Avatar billede supertekst Ekspert
28. december 2010 - 14:27 #1
Hvad er det optimale?

En VBA-løsning kunne trække afsender ud o.s.v.
Avatar billede kasperk2005 Praktikant
28. december 2010 - 14:37 #2
Aner ikke hvad det er. Men betyder det at jeg ved at markere alle i folderen kan trække afsender ud og dermed lave en mailingliste?
Avatar billede supertekst Ekspert
28. december 2010 - 14:58 #3
VBA = programmeringssproget i Office.

Kunne indsamle alle adresser & placerer dem i f.eks. i et regneark. Via brevfletning til mail...

Måske skulle du også se på dine "ude-point".