Avatar billede kasperk2005 Praktikant
28. december 2010 - 12:56 Der er 3 kommentarer

Reply alle i folder i Outlook

Hej,

Jeg har fået en del ansøgninger på et job, og samlet alle ansøgningerne i en mappe. For at undgå at skulle igennem 500 mails vil jeg godt give dem alle et standard-afslag.

Hvordan gør jeg det bedst?
Avatar billede supertekst Ekspert
28. december 2010 - 14:27 #1
Hvad er det optimale?

En VBA-løsning kunne trække afsender ud o.s.v.
Avatar billede kasperk2005 Praktikant
28. december 2010 - 14:37 #2
Aner ikke hvad det er. Men betyder det at jeg ved at markere alle i folderen kan trække afsender ud og dermed lave en mailingliste?
Avatar billede supertekst Ekspert
28. december 2010 - 14:58 #3
VBA = programmeringssproget i Office.

Kunne indsamle alle adresser & placerer dem i f.eks. i et regneark. Via brevfletning til mail...

Måske skulle du også se på dine "ude-point".
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester