Avatar billede JB71 Nybegynder
28. december 2010 - 09:50 Der er 1 løsning

Xbox 360 slukker når tv-kabel sættes i

Vi har en xbox 360 og har det problem at når vi sætter enten HDMI eller andre Tv kabler til, så kan xboxen ikke tænde.. dvs at den speeder helt op for blæseren og lukker derefter ned uden der kommer billede på.

Vi har så pillet bunden af kabinettet.. og så kan den godt køre..

Er der nogen der har nogle gode inputs til at løse dette problem?
Avatar billede JB71 Nybegynder
02. januar 2011 - 11:36 #1
Vi dkilte den ad og fandt ud af at "skærm-pladen" var skruet for hrdt fast, så den kortsluttede bundkortet