Avatar billede Chello21 Nybegynder
27. december 2010 - 10:14 Der er 5 kommentarer

Billeder jeg kan hjælpe jer med:)

Hvis i har nogle billeder i vil have lyser,mere farve så sæt den ind her og skriv hvordan det skal se ud:)
:) tak:)
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2010 - 12:03 #1
Hej Chello21.
Det er meget fint du tilbyder din hjælp, men du behøver ikke oprette spm med det hver dag.
Du har nu to stk tråde med denne hjælp.
Meningen med disse sider her er, at man byder ind når problemet opstår, og hjælper herved.
Der er jo en meget lille chance for at du får nogen tilbagemelding her.
Avatar billede Chello21 Nybegynder
27. december 2010 - 12:24 #2
Jamen undskyld kloge! Det kunne jo godt være der var nogle der ville sætte et billed ind... men hvor ellers skulle jeg sætte det ind!!!! :( var?
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2010 - 12:31 #3
Det er ikke for at spille klog jeg skriver til dig.
Det er kun for at forklare hvordan dette forum virker.
Og man må ikke oprette to spørgsmål med samme indhold indenfor så kort en tidsperiode.
Hvordan man bruger Eksperten.dk kan du læse om i FAQ som du har accepteret når du oprettede dig.
http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2010 - 13:16 #4
@Chello21, det er pænt af dig at tilbyde redigering af billeder.

Du får formentlig mere held, hvis du skriver bare en lille smule om din baggrund for at ville hjælpe og måske, hvad du forventer til gengæld.
Avatar billede Chello21 Nybegynder
27. december 2010 - 17:56 #5
Okay:) tak