Avatar billede Slettet bruger
27. december 2010 - 10:05 Der er 1 kommentar

fejl i itunes

fejl 1015 på itunes (Gendannelse af firmware)

Hej !

Håber at nogen kan hjælpe mig med min Iphone 3G. Jeg har lige købt en Iphone i god tro på DBA, og da jeg kommer hjem så sletter jeg alt på den, da jeg øsnker mine egne programmer på den. Jeg ser at den har cydia. Jeg får så fejlen 1050 efter nogen tid, efter at være igang med en gendannelse. En ven siger til mig at man ikke kan gendanne den efter den har været "jail breaket" Er det rigtigt? Jeg ønsker ikke selv at jailbreake, men ønsker den bare til at virke.

Hvad gør jeg?
Avatar billede kim Nybegynder
27. december 2010 - 11:04 #1
hent tiny umbrella (du kan google det) og start programmet op så forbinder du iPhone til computeren og vælger du den i tinyumbrellas
venstre side og i højre vælger du exit recovery. Så skulle den starte igen