Avatar billede xsnuskex Nybegynder
26. december 2010 - 13:28 Der er 15 kommentarer

Mit trådløse internet er tilsluttet, men fungerer ikke

- hej allesammen

jeg har lige fået min bærbar hjem fra reparation.. Jeg har nemlig ikke selv særlig meget styrer på it og internet.. Så jeg ville spørger jer om hvad skal jeg gøre når der står at mit trådløse internet er tilsluttet, men når jeg så går på nettet står der "siden kan ikke vises"

- Internet virker og vores telefon gør også, de er nemlig sat sammen.. Og alle de andre bærbar har ikke problemer det er kun min.. hvad kan jeg gøre?
Avatar billede kimtheman Novice
26. december 2010 - 14:55 #1
Hvad var den til reparation for? (Da vel ikke det trådløse netkort).

Har du prøvet at opdatere driveren på det trådløse netkort, samt opdatere routerens firmware?.

Hvad model er din bærbar?
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. december 2010 - 15:21 #2
Gå i enhedshåndteringen og se om netkortet er aktiveret eller om der mangler en driver(gult?)og se om dette kan hjælpe dig.
http://img818.imageshack.us/img818/5559/wific.png
Avatar billede kimtheman Novice
26. december 2010 - 15:44 #3
Fine tegninger med indstillinger i netkort...For disse skal jo stå korekt (Det gør de normalt også, uden man behøver at pille ved noget der).

Men omkring driveren, så kan den vel ikke skrive den er tilsluttet, hvis driveren ikke er indstalleret.
26. december 2010 - 16:16 #4
Velkommen til E. ...

De fleste bærbare har en "Hotkey" / knap til at aktivere/DEaktivere det trådløse netværk. Check lige efter om det 'bare' der det der er pointen...
Er oplevet hos mange ...
Avatar billede xsnuskex Nybegynder
26. december 2010 - 19:46 #5
Tak for jeres svar.. Men det virker stadig ikke

kimtheman: Den var til reparation pga at højre og venstreklik knappende virkede ikke, og det er vel ikke noget der kan påvirke mit internet? Hvordan opdaterer man? og det er en emachines :D

poko1: Tak for svaret, men jeg forstår simpelthen ikke hvordan jeg skal gøre det og jeg kan ikke finde det på min computer.

karise_larry: tak.. Ja jeg har tjekket og den er aktiveret :D
26. december 2010 - 20:01 #6
... find omtalte "Hotkey" knap og skift med den... gør det nogen som helst forskel ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. december 2010 - 22:02 #7
Kontrolpanel>Netværks-og  delingscenter> rediger indstillinger for netværkskort og så følger du anvisningen
Avatar billede xsnuskex Nybegynder
08. januar 2011 - 23:54 #8
- Undskyld jeg først svarer nu.. jeg var nemlig på ferie..
Men jeg har snakket både med YouSee og stedet hvor jeg har købt den, de kan intet gør...

Jeg har prøvet jeres ting, men det virker ikke.. og den såkaldte hotkey knap har jeg trykket på, den gør mig så internettet er til, men den virker stadig ikke :( Men stadig tak
Avatar billede Deepone Nybegynder
31. januar 2011 - 16:38 #9
Prøv at højreklik på Internet Explorer ikonet vælg indstillinger.
Under fanebladet forbindelser klikker du på LAN-indstillinger.
Tjek at der ikke er sat flueben ved brug proxyserver ved lan. Hvis der er det skal du fjerne fluebenet, og scan derefter din computer for virus/spyware..
Avatar billede xsnuskex Nybegynder
31. januar 2011 - 16:52 #10
- Tusind tak, jeg har fået den lavet (:
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. januar 2011 - 18:06 #11
Hvordan fik du den igang? ikke fordi det drejer sig om point´s jeg personligt samler ikke. men husk altid at give løsninger videre så andre kan få gavn af det.
Avatar billede xsnuskex Nybegynder
31. januar 2011 - 18:38 #12
- heheh, tak for alle jeres svar..
Hm efter 2 gang gik jeg ned til Expert og krævede at de skulle lave det, da det ikke virkede efter den har været til reperarion (; - så de beholdte den et par dage og nu virker den super (:
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. januar 2011 - 18:46 #13
Ok men så husk at lukke tråden :-)
Avatar billede xsnuskex Nybegynder
31. januar 2011 - 19:30 #14
Hvordan gør man det.. hehe :D
01. februar 2011 - 07:10 #15
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

Så det er ikke dig selv der skal lægge [svar] ...