Avatar billede jon1234 Nybegynder
25. december 2010 - 19:22 Der er 1 kommentar

AutoCAD

Jeg vil høre om der er nogle der kan hjælpe mig med en genvej til AutoCAD. Jeg ved den findes da jeg har brugt den før men ikke kan huske hvad den hedder mere, det er en gennvej jeg skal bruge når jeg skal flytte en streg fra et sted til et andet. Altså jeg har en måle streg den føre jeg alle min punkter ud på og bagefter skal stregen være et andet sted og så skal jeg flytte den, men kan ikke bare move den for stregen for andre grader og alle min måsle strger følger med over. Og den fungere sådan at man har de punkter man vil flytte så hiver man i den ene ende over hvor man vil havde den og så den anden ende hvor den skal være og så enter og så er strgen lige hvor man vil have den og lige i de grader man vil have den. Håber der nogle der kan forstå det og hjælpe.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2010 - 20:55 #1
Har ikke arbejdet med Autocad, men har fundet en side med genveje:
http://www.caddmanager.com/CMB/2008/07/autocad-keyboard-shortcuts/
Kan du finde noget der der kan bruges?